تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

اجرای طرح‌های دامداری کمیته امداد با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

اجرای طرح‌های دامداری کمیته امداد با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)
نگاه اقتصاد - مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، از اجرای یک هزار 250 طرح دامپروری با همکاری کمیته امداد در سطح استان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، «محمد زارع» در جلسه پیگیری تفاهم‌نامه بین ستاد و کمیته امداد در زمینه اجرای طرح‌های دامپروری استان، اظهار کرد: یک هزار و ۲۵۰ طرح دامپروری توسط کمیته امداد با حمایت هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی برای استان سهمیه اختصاص پیدا کرده است که اجرای صحیح این طرح ها موجب جهش شغلی و تولید بهینه در استان خواهد شد.

وی افزود: حضور و سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حوزه محرومیت زدایی و توسعه استان می تواند نقش آفرین باشد.

زارع یادآور شد: هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی با همکاری راهبران شغلی کمیته امداد در حوزه اعطای تسهیلات دامپروری در استان فعالیت و سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات و رسالت کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همسو است، ادامه داد: مشارکت این ۲ نهاد به خوبی می‌تواند هم‌افزایی و نتیجه‌بخش بودن اقدامات را به عرصه ظهور و عمل برساند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام تصریح کرد: هدف اصلی اجرای این طرح کمک به حوزه روستایی و محرومیت‌زدایی مناطق محروم و کم‌برخوردار است.

وی به پیگیری برای حضور و سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان ایلام اشاره کرد و افزود: این ستاد از همه ظرفیت‌ها برای محرومیت‌زدایی در استان استفاده خواهد کرد.

زارع اضافه کرد: در اجرای طرح‌های دامپروری مشترک بین کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، تسهیلات قرض الحسنه برای خرید دام به متقاضیان واگذار می‌شود و از مهمترین حسن‌های اجرای این طرح، حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه از دامدار بعد از دریافت تسهیلات است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.