تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

دستگیری سارقان ۲۰ میلیارد ریالی از مغازه‌های ایلام

دستگیری سارقان ۲۰ میلیارد ریالی از مغازه‌های ایلام
ایلام - جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری سارقان بازاچه( پاساژ) "مهران" شهر ایلام خبر داد و گفت:

 تاکنون ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از سارقان کشف و به مالباختگان عودت داده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ “حسین نجفی” روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع سرقت گروهی از پنج باب مغازه در بازارچه(پاساژ) مهران شهر ایلام موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات گسترده موفق شدند رد پای ۲ نفر از سارقان سابقه دار و متواری را در این سرقت ها به دست بیاورند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: سرانجام پس از هماهنگی با مقام قضائی و طی یک عملیات تعقیب و گریز متهمان در محورهای مواصلاتی استان دستگیرو خودروی آنان توقیف شد.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات اولیه به ۱۲ فقره سرقت اعم از مغازه، منزل، خودرو و احشام اعتراف کرده اند، گفت: تا کنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از سارقان کشف و تحویل مالباختگان داده شده است.

سرهنگ نجفی در پایان ضمن تقدیر از حمایت های قاطع دستگاه قضائی، از برخورد قاطع پلیس با سارقان و مالخران اموال مسروقه خبر داد و خاطرنشان کرد: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

به گزارش ایرنا، سارقان ۱۷ آذرماه سال جاری اجناس پنج مغازه نقره فروشی، کفش فروشی، بدلیجات فروشی، لباس فروشی را در پاساژ مهران شهر ایلام به سرقت بردند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.