تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

نظام ارزیابی عملکرد جامع هیئت‌های ورزشی استان ایلام تدوین می‌شود

نظام ارزیابی عملکرد جامع هیئت‌های ورزشی استان ایلام تدوین می‌شود
ایلام - معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام از نظام ارزیابی عملکرد جامع هیئت های ورزشی این استان خبر داد.

“محمد مهدیه” روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما، با بیان اینکه این طرح توسط اداره کل تدوین می شود، اظهار کرد: ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی استان ایلام به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف و برطرف کردن کاستی ها و ضعف هیئت‌های ورزشی انجام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در این طرح عملکرد یک ساله هیئت‌های ورزشی در ۲ بعد قهرمانی و همگانی و با محوریت تجهیزات و تسهیلات، امور فنی و ورزشی، توسعۀ زیرساختها، امور پشتیبانی و برنامه ریزی، فعالیت های فرهنگی، فعالیتهای آموزشی و ارتقاء، حمایت‌های علمی و پژوهشی از پایان نامه‌های ارشد و رساله های دکترا، اجرای طرح‌های استعدادیابی، میزبانی مسابقات و اعزام به مسابقات مختلف، توسط گروه های تخصصی زیر مجموعه این معاونت مورد ارزیابی قرار می گیرد.

مهدیه ابراز کرد: نتایج ارزیابی هیئت های ورزشی استان از فدراسیون اخذ خواهد شد و رتبه بندی براساس شاخص های تعیین شده انجام خواهد گرفت.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در ادامه از توزیع عادلانه اعتبارات براساس عملکردهای هیئت های ورزشی و نظارت مستمر بر عملکرد هیئت ها و باشگاه های ورزشی خبر داد و گفت: اعتبارات هیات ها بر اساس شاخص های تعریف شده و فعالیت هیات ها به آن ها تخصیص پیدا خواهد کرد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.