تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۸:۵۷

معاون استاندار ایلام: جمهوریت و اسلامیت نظام با برگزاری انتخابات محقق می‌شود

معاون استاندار ایلام: جمهوریت و اسلامیت نظام با برگزاری انتخابات محقق می‌شود
ایلام - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه جمهوریت و اسلامیت نظام با برگزاری انتخابات محقق می‌شود گفت:

حضور حداکثری مردم در انتخابات، مسئله‌ روز کشور است و باید تا روز انتخابات و در همه‌ برنامه‌ها به این بحث مهم پرداخته شود.

“محمدسبحان حسنی” شامگاه سه‌شنبه در نشست مرحله استانی رویداد سراسری کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در آستانه‌ برگزاری انتخابات، کرسی‌های آزاداندیشی نقش مهمی در راستای ایجاد شور انتخاباتی دارد.

رییس ستاد انتخابات استان ایلام افزود: انتخابات از مهم‌ترین دستاوردهای نظام است و این مطالبه‌ مردم ایران در سال ۱۳۵۷ بود که محقق شد؛ امروز امپراتوری رسانه‌ای استکبار در تلاش است مردم را از انقلاب دور و انتخابات و مشارکت مردم در انتخابات را بی‌اثر جلوه دهد.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها باید بر اساس واقعیت‌ها دستاوردهای نظام را اطلاع‌رسانی و مسایل را برای کسانی که خلاء شناختی دارند و به ویژه جوانان تبیین کنند؛ فراموش نکنیم نظام اسلامی با خون هزاران شهید آبیاری و حفظ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اینکه عده‌ای درصدد بزرگ کردن مشکلات و کمرنگ کردن دستاوردهای نظام هستند، تصریح کرد: دانشگاه‌های استان ظرفیت عظیمی برای توسعه‌ استان هستند.

وی یادآور شد: دانشگاه‌های استان دارای عناصر برجسته و نخبگان علمی، فرهنگی و پژوهشی هستند و رقابت آن‌ها با دانشجویان دانشگاه‌های بزرگ کشور و کسب افتخار به ویژه در سال‌های اخیر قابل تقدیر است.

حسنی افزود: دانشگاه‌های استان منشا دانایی، بصیرت و دانش‌افزایی هستند و مسئولان استان به دنبال پیوستگی دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی هستند تا از این مسیر توسعه‌ استان شتاب بیشتری گیرد.

وی تصریح کرد: دانشگاه و دانشجو ظرفیت بزرگی برای شناخت مسائل و مشکلات جامعه به شمار می رود و پاسخ‌گویی به سئوالات در این برنامه‌ها و کرسی‌های آزاداندیشی، بهترین راهکار اجرایی و عملی برای حل مشکلات جامعه است.

حسنی با بیان این‌که برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی لبیک به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است، افزود: کرسی‌های آزاداندیشی می‌تواند فرصتی برای بیان و تبیین کارکرد مجلس، وظایف نمایندگان، وظایف خبرگان رهبری و کارکرد آن‌ها باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با الگوگیری از ساختارهایی مثل کرسی‌های آزاداندیشی، دستاوردها و چشم‌اندازها را در دانشگاه‌ها و در جمع دانشجویان بیان کنند و پاسخ‌گوی سئوالات جامعه‌ دانشگاهی باشند.

وی خاطرنشان کرد: پاسخ‌گویی به شبهاتی که دشمن و جبهه‌ استکبار ایجاد می‌کند یکی دیگر از مهم‌ترین کارکردهای مهم کرسی‌های آزاداندیشی است.

حسنی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج قاسم سلیمانی و نیز تبریک شهادت حضرت فاطمه(س)، گفت: حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان یک انسان وارسته و تاریخ‌ساز به خدا پیوست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان به همراه مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به اتفاق رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با حضور بر سر مزار شهید «قاسم شاه‌ولدی»، شهید مدفون در محوطه دانشگاه آاد اسلامی واحد ایلام، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مرحله استانی اولین رویداد سراسری رقابت تیم های دانشجویی در قالب کرسی های آزاداندیشی با محور مسائل سیاسی با حضور تیم هایی از دانشگاه های آزاد اسلامی استان ایلام برگزار شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.