تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

مراسم گرامی‌داشت شهدای کرمان در تهران برگزار شد/پایتخت کشور در عزای لاله‌های سلیمانی

مراسم گرامی‌داشت شهدای کرمان در تهران برگزار شد/پایتخت کشور در عزای لاله‌های سلیمانی
تهران - مردم تهران همزمان با سومین روز حمله تروریستی به آرامگاه سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی،

یاد شهدای این حادثه را در مصلی نماز جمعه تهران گرامی داشتند.

مردم پایتخت امروز جمعه – ۱۵ دی ماه- همزمان با سومین روز از حمله تروریستی به آرامگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که ۸۹ شهید از عاشقان عاشورایی و سلیمانی گرفت، حاضر شدند و با شعار لبیک یا حسین یاد این شهدا را گرامی داشتند.

این مراسم با حضور پرشور مردم شهر تهران و شهرهای اطراف در مصلی امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجی صدیقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نوحه سرایی برگزار شد.

همچنین مردم تهران با مشت های گره کرده انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکا و تروریست‌های دست نشانده آنان نشان دهند و شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا سر دادند.

در ادامه این مراسم نیز، فائزه رحیمی یکی از شهدای حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان بود که پس از اقامه نماز جمعه در مصلی تهران تشییع و در معراج شهدای تهران به خاک سپرده خواهد شد.

شهیده فائزه رحیمی، دانشجو معلم رشته امور تربیتی دانشگاه فرهنگیان بود که در حمله تروریستی روز چهارشنبه دشمنان کور دل در گلزار شهدای کرمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است، همزمان مردم یمن و چندین کشور دیگر در محکومیت این حمله و اقدام تروریستی به خیابان‌ آمدند و انزجار خودرا از حمله تروریست‌های کور دل به آرامگاه سردار دلها نشان دادند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.