تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶

همدردی مردم ایلام با هموطنان داغدیده کرمان

همدردی مردم ایلام با هموطنان داغدیده کرمان
ایلام - راهپیمایی مردم ولایتمدار و شهیدپرور ایلام در محکومیت حادثه تررویستی گلزار شهدای کرمان بعد از خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم عزادار ایلام بعد از خطبه های نماز جمعه به خیابان آمده و خشم، نفرت و انزجار خود را از عاملان و آمران این جنایت هولناک که به شهادت جمعی از هموطنان منجر شد اعلام کردند.

مردم ایلام با در دست داشتن تصاویری از مقام معظم رهبری و شهید سردار سلیمانی، خواهان شناسایی و برخورد قاطع با مسببان شهادت جمعی از زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی شدند.

مردم غیور ایلام امروز خواستار انتقام از بانیان و عاملان داخلی و خارجی کشتار بی‌رحمانه مردم کرمان شدند.

نمازگزاران از ایلام پایتخت خادمان زائران اربعین حسینی همبستگی و همدردی خود را با هموطنان کرمانی خود نشان دادند و آمریکا، اسرائیل، داعش و عناصر خودفروخته داخلی را مسبب این جنایت دانستند.

آنها با سردادن شعارهایی چون “الله اکبر”، “یا حسین (ع)”، “مرگ بر آمریکا و اسرائیل”، “زائر قبر سردار شهادتت مبارک”، “خون قاسم در رگ ما می جوشد علیه اسراییل می خروشد”، “خطه کرمان شده کربلا سوخته قلب ملت ملت از این ماجرا”، “شهر کریمان عشق پرشده از خون شهیدان عشق”، “وادی کرمان شده کربلا غزه ایران شده کرمان ما”، “جاده کرمان شده چون اربعین راه شهادت شده باز اینچنین”، “فرموده رهبر والا مقام باید بگیریم ز خصم انتقام”، “سپاهیان اسلام انتقام انتقام رزمندگان اسلام انتقام انتقام”، “فریاد انتقام ملت ما مرگ بر اسرائیل و بر آمریکا” و “حاج قاسم راهت ادامه دارد” با خانواده های داغدار و آسیب دیده کرمان ابراز همدردی کردند.

تجمع مردم ایلام در محکومیت حادثه تروریستی کرمان بعد از خطبه های نماز جمعه ایلام در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام و اقشار مختلف مردم و مسئولان استان برگزار شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.