تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

مشعل گاز در ۱۰ روستای زردلان سردسیر هلیلان روشن شد

مشعل گاز در ۱۰ روستای زردلان سردسیر هلیلان روشن شد
نگاه اقتصاد

با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام و فرماندار هلیلان و جمعی از مدیران استانی و شهرستان مشعل گاز در ۱۰ روستای زردلان سردسیر از توابع شهرستان هلیلان روشن شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در این مراسم از گازرسانی به ۱۰ روستای زردلان سردسیر به مناست ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: برای گازرسانی به این روستاها، در مجموع بیش از ۶۵ کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرا شده است.

محمود کشاورز با اشاره به اینکه این روستاها شامل گلدره، میدرعلیا و میدر سفلی، چال خشک سفلی و چال خشک علیا، باغ، چنارآباد، پاتخت، سیرکانه و شاران هستند،افزود: برای گازرسانی به این روستاها بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

وی با بیان اینکه با گازرسانی به این روستاها بیش از ۳۵۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند،اظهار داشت: به برکت نظام و انقلاب اسلامی هم اکنون تمامی شهرها و مناطق روستایی دارای قابلیت گازرسانی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و این استان در ردیف استان های سبز کشور قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه دولت سیزدهم توجّه ویژه‌ای به مناطق کمتر‌‌ برخوردار استان دارد،تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و بیش از ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، دور افتاده‌ترین مناطق روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند، گفت: هم‌اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان از گاز ایمن و ارزان استفاده می‌کنند که این مهم از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرام به مردم است.

محمدسبحان حسنی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان در گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی استان موفق بوده و عملکرد این مجموعه قابل تقدیر است‌،افزود: در دولت سیزدهم شاهدیم حتی دورترین و محروم ‌ترین روستاها هم از نعمت گاز برخوردار هستند و این موضوع نشانه توجه به قشر محروم که از شعارهای دولت کار و کرامت است.

وی با بیان اینکه گازرسانی به مناطق کمتر توسعه یافته و صعب العبور نشانه ایجاد عدالت در توزیع امکانات است و با شعارهای دولت مردمی همخوانی دارد،اظهار داشت: گازرسانی به مناطق محروم از مولفه‌های اصلی توسعه پایدار است که خوشبختانه شرکت گاز استان در گازرسانی به مناطق مختلف موفق بوده است.

همچنین در راستای برنامه های شهرستانی دیدار با خانواده معظم شهدا و به رسم پاسداشت فرهنگ شهید و شهادت،مدیرعامل گاز استان وهیأت همراه به دیدار خانواده شهید والا مقام علی نظر محمدی رفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.