تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷

فرمانده سپاه ایلام: بسیج در امیدآفرینی و خدمت به جامعه پیشرو است

فرمانده سپاه ایلام: بسیج در امیدآفرینی و خدمت به جامعه پیشرو است
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نماد مقاومت جمهوری اسلامی در جهان است، گفت:

 بسیج با همدلی و بهره‌گیری از جامعه نخبگانی، در امیدآفرینی و محرومیت زدایی پیشرو هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جمال شاکرمی روز دوشنبه با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا به ویژه شهدای حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از همان روزهای نخست دفاع مقدس با ایستادگی در مقابل دشمن تا دندان مسلح، ترس و دلهره‌ را در دل آنان ایجاد کرد و موجب تقویت روحیه رزمندگان اسلام بود.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی بعد از پایان جنگ با تشکیل پدیده نوظهور مقاومت به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی توانست بار دیگر لرزه بر اندام استکبار انداخته و زمینه‌های پیروزی‌های پی در پی جبهه مقاومت را پایه ریزی کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: امروز فرهنگ مقاومت به برکت خون شهدا و ایثارگران و الهام از تفکر بسیجی به تنهایی توانسته به عنوان یک فرهنگ دینی اسلامی به جهانیان معرفی شود، امروز حرکت مقاوم گونه مردم و تشکیل جبهه مقاومت در نقاط مختلف دنیا، به کابوسی پایان ناپذیر برای دنیای استکبار جهانی تبدیل شده است.

سردار شاکرمی خاطر نشان کرد: مجمع بسیجیان استان ایلام متشکل از فرهیختگان و نخبگان علمی در همه عرصه ها توانسته است با رصد مشکلات مردم در جامعه در سریع‌ترین زمان ممکن این مشکلات را رفع کند، این مجمع در تلاش است تا بتواند چهره محرومیت را از استان زدوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

تفکر بسیجی موجب اقتدار و سربلندی نظام شده است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه بسیجیان در همه عرصه‌های علمی و فکری همواره الگو و پیش‌گام بوده‌اند، اظهار کرد: بسیج، پیشرو در خدمت و امیدآفرینی در جامعه است و هر جا کشور نیاز به تفکر و پشتکار بسیج داشت، بسیج با تمام نیرو قبل از همه در صحنه‌ها حاضر بوده و برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم تلاش کرده است.

محمد سبحان حسنی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و گسترش آن در دنیا موجب اضمحلال رژیم صهیونسیتی خواهد شد و امروز شکل‌گیری جبهه مقاومت در منطقه و حتی سایر کشورهای آزادی‌خواه، برگرفته از همین موضوع است.

اجلاس مجمع بسیجیان استان ایلام با حضور سردار کفیل رئیس مرکز راهبردی و اندیشه‌ورزی سازمان بسیج مستضعفین، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان، شماری از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و جمع زیادی از بسیجیان این استان در محل هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.