تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

اولویت ایجاد مجتمع‌های اداری با شهرستان‌های تازه تاسیس است

اولویت ایجاد مجتمع‌های اداری با شهرستان‌های تازه تاسیس است
ایلام - مدیرکل دفتر امور مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: اولویت ایجاد مجتمع یا سایت‌های اداری برای شهرستان‌های تازه تاسیس است.

“محمد اَبویی” روز سه شنبه در کارگروه توسعه مدیریت شهرستان بدره، اظهار کرد: شهرستان‌هایی که کمترین دستگاه‌های اداری دارند برای استقرار ادارات در قالب نمایندگی با ایجاد سایت یا مجتمع‌های اداری تجمیع شوند.

وی افزود: فرمانداران شهرستان‌ها با مشارکت استانداران نسبت به ایجاد مجتمع یا سایت‌های اداری و استقرار نیروهای اداری اقدام کنند.

فرماندار بدره نیز در این نشست، اظهار کرد: مجوزهای به کارگیری نیروی انسانی از طریق آزمون‌های استخدامی شهرستان بدره باید از دره‌شهر منفک و سهمیه‌های این شهرستان مستقل شود.

“یاسر علیزاده” افزود: در آزمون‌های استخدامی، سهم بدره و دره شهر تجمیع شده و عمدتا شهروندان دره‌شهر باتوجه به جمعیت زیاد این شهرستان نسبت به بدره، در آزمون‌های بدره به‌کارگیری می شوند و افراد جویای شغل بدره ناکام می‌مانند.

وی ادامه داد: موضوع سهمیه استخدام و به کارگیری نیروی اداری شهرستان بدره بایستی از شهرستان دره شهر مجزا و این مشکل مرتفع شود.

علیزاده یادآور شد: یکی دیگر از مشکلات شهرستان بدره عدم استقرار برخی ادارات مهم از جمله راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعزیزات حکومتی، ثبت اسناد و املاک است و ساکنان بدره برای انجام امور اداری خود به دره شهر مراجعه می کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۳۵ اداره در شهرستان بدره مستقر هستند که از این تعداد ۱۶ اداره دارای ساختمان دولتی و ۱۳ اداره فاقد چارت اداری است.

فرماندار بدره با بیان اینکه یکی از ارزیابی‌های عملکرد مدیران، استقرار ادارات و نیرو در شهرستان‌ها است، اظهار کرد: اما در شهرستان بدره برخی ادارات هنوز مستقر نشده اند و البته برای ایجاد مجتمع اداری با کمک بنیاد مسکن هفت هکتار از اراضی تملک شد که در صورت تأمین اعتبار این مجتمع احداث می شود.

وی در مورد وضعیت ادارات در بخشداری هندمینی هم، توضیح داد: هیچ اداره‌ای در این بخش جانمایی نشده است و ساختمان بخشداری “هندمینی” قابلیت استقرار پنج اداره مهم ضروری چون خدماتی و حمایتی را دارد

به گزارش ایرنا، هیات اعزامی از سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه اداری و استخدامی دستگاه‌های اداری از دیروز در استان ایلام استقرار یافته اند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.