تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲

وزیر فرهنگ: مکتب عجین با شهادت شکست‌ناپذیر است

وزیر فرهنگ: مکتب عجین با شهادت شکست‌ناپذیر است
یزد - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:

مکتبی که با شهادت عجین شده، هرگز شکست نمی‌ خورد و در عرصه های مختلف و هر جا نیاز شد جوانان این مرز و بوم خون پاک خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی جمعه شب در مراسم بزرگداشت شهیدان مهدی فتوحی اردکانی و میرزاعلی علی‌محمدی که در مسجد امام سجاد (ع) شهرک ولی عصر (عج) اردکان یزد برگزار شد، افزود: شهدا به شهادت قرآن کریم، زنده اند و در پیشگاه الهی روزی می خورند، امروز نیز کشور عزیز ما با نام و یاد شهدا در حال نورافشانی و برافراشتن پرچم مقاومت در نظام جهانی است.

وی گفت: همه موفقیت ها مرهون مقاومت مردم ایران و خون های شهدایی است که پای درخت انقلاب ریخته شده تا این پرچم بر بلندای گیتی در اهتزاز باشد و هر جا نیاز باشد مردم پای آرمان های انقلاب و نظام ایستاده اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: به رغم اینکه در ۴۵ سال گذشته، روز و ماه بر ما نگذشته جز اینکه با دشمن در جبهه های مختلف در ستیز بوده ایم و همواره دشمنان به دنبال دوقطبی سازی و دو دستگی بودند اما مردم عزیز همواره هوشیار بوده و هستند.

وی گفت: دشمنان در توطئه های مختلفی که داشتند دلارهای کثیف و لشکر رسانه ای خود را به کار گرفتند تا مردم ایران را از انسجام و وحدت دور کنند اما جوانان انقلابی که روزهای انقلاب و دفاع مقدس را هم ندیده بودند در صحنه ایستادند و خون پاک خود را تقدیم کردند تا این مکتب ادامه داشته باشد.

اسماعیلی افزود: مکتبی که در فاصله ۶ دهه از خرداد ۴۲ تا دی ماه ۱۴۰۲ در سوریه شهید سید رضی موسوی و در کرمان شهدای عزیز را در سالگرد شهادت حاج قاسم تقدیم می کند، این مکتب شکست ندارد چون با شهادت همراه شده است.

وی گفت: فرزندان مقاومت در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن قهرمان، خواب را از استکبار جهانی گرفته اند و مردم مقاوم غزه مقاومت بی نظیر نزدیک به ۱۰۰ روز را نشان داده اند، در مقاومت غزه نشان داده شد که با دشمن خونریز، وحشی بدون هیچگونه حد و مرزی در وقاحت به نام رژیم صهیونیستی مواجه هستند و هر آنچه از سفاکان تاریخ شنیده بودیم امروز همه را در چهره این رژیم خون آشام می بینیم.

وی اظهار داشت: تعداد شهدا به بیش از ۲۲ هزار نفر رسیده که بیش از ۱۲ هزار نفر از آنان زنان و کودکان هستند اما مردم مقاومت می کنند و فرزندان مقاومت تمامی معادلات منطقه را به هم ریخته اند، امروز استکبار جهانی، آمریکا و انگیس به صورت مستقیم وارد جنگ با جبهه مقاومت شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز فرزندان نهضت امام خمینی (ره) در یک جبهه واحد در حال مبارزه با استکبار هستند و تاریخ در منطقه ما در حال ورق خوردن است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.