تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

در گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور؛ تشکر نماینده ولی‌فقیه کردستان از رئیس جمهور/خدمات دولت موجی از امید ایجاد کرد

در گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور؛ تشکر نماینده ولی‌فقیه کردستان از رئیس جمهور/خدمات دولت موجی از امید ایجاد کرد
تهران- نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با قدردانی ویژه از اقدامات دولت سیزدهم خطاب به رئیس جمهور گفت:

دستاوردهای سفر شما به این استان نتیجه بخش بود و موجی از امید در میان مردم ایجاد کرد.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در گردهمایی سراسری نمایندگان ولی فقیه ائمه جمعه سراسر کشور خطاب به آیت الله رییسی که در این جلسه حاضر بود، اظهار داشت: جنابعالی طی یک سال و نیم گذشته سه بار به استان کردستان سفر کردید که دستاوردهای این سفر امید بخش بود و چندین ابر پروژه افتتاح شد و موجی از امید در میان مردم این استان کردستان ایجاد کرد که جا دارد در این زمینه از اقدامات شما تشکر کنم.

وی با بیان اینکه مسائل پردامنه و پرمخاطبی در جامعه وجود دارد که باید حل شود، به موضوع بازنشستگان اشاره کرد و افزود: موضوع حقوق بازنشستگان، افراد زیادی را درگیر کرده است و جا دارد به مشکلات مالی این اقشار توجه شود.

نماینده ولی فقیه استان کردستان با بیان اینکه اعتبارات بانکی دچار اختلالاتی شده است، گفت: بانک ها در این حوزه مشکلاتی دارند و در کردستان هم این مساله به وفور دیده می شود که جا دارد دولت سیزدهم به این مساله هم توجه کند.

حجت الاسلام پورذهبی با اشاره به جلسه اخیر نمایندگان ولی فقیه با رهبر انقلاب عنوان کرد: هنوز مطالبی در مورد این دیدار منتشر نشده، اما یکی از نمایندگان ولی فقیه از رهبر انقلاب سوال کردند که مهمترین وظیفه نمایندگان ولی فقیه چیست؟ و ایشان در جواب فرمودند ارتباط با مردم . جناب آقای رئیس جمهور برخی اعضای دولت ارتباطشان با مردم همانند شما نیست و این سعه صدر را ندارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات اقتصادی مناطق اهل سنت در کردستان اشاره کرد و گفت: مرزها و استان های مرزی در برخی موارد به دلیل مشکلات اقتصادی مورد سوء استفاده بیگانگان قرار می گیرند و یکی از مهمترین راههای خنثی کردن این توطئه های بیرونی، رونق اقتصادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اختلال در رونق بازارچه های مرزی را از دیگر مشکلات این مناطق خواند و گفت: بازارچه های مرزی در استان کردستان بعد از حضور حضرتعالی رونق خوبی گرفت، اما اکنون با اختلالاتی روبرو است که جا دارد این مشکلات مرتفع شود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.