تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

واگذاری ۴۲۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام

واگذاری ۴۲۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام
ایلام - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت:

از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از ۴۲۰ واحد مسکونی که با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی استان ساخته شده اند به مددجویان کمیته امداد واگذار شده اند.

“ناصر مرادی پویانی” روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان با ارائه گزارشی از خدمات کمیته امداد استان به نیازمندان، اظهار کرد: عمده این واحدهای مسکونی در مناطق روستایی و محروم استان بوده و با چنین اقداماتی هم اکنون مددجوی فاقد مسکن در مناطق روستایی استان که دارای زمین و واجد شرایط باشند وجود ندارد.

وی یادآور شد: کمیته امداد و آموزش و پرورش همکاری‌های بسیار نزدیکی خصوصاً در برگزاری جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری و در راستای کمک کردن به دانش آموزان نیازمند با هم دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این دیدار یادآور شد: کمیته امداد و آموزش و پرورش یک جامعه هدف مشترک گسترده دارند که آن هم ۱۱۳ هزار دانش‌آموز هستند که بخشی از آن‌ها مددجویان کمیته امداد و قشر نیازمند هستند.

درویشی خاطرنشان کرد: از آنجایی که یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد کمک به معیشت و تحصیل دانش‌آموزان نیازمند است تلاش ما این است در این زمینه همکاری موثری با کمیته امداد استان داشته باشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.