تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

کوثری: توطئه‌های دشمنان را با مشارکت حداکثری خنثی کنیم

کوثری: توطئه‌های دشمنان را با مشارکت حداکثری خنثی کنیم
تهران- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به تاکیدات مقام معظم رهبری برای حضور پرشور

در انتخابات یازدهم اسفند اشاره کرد و گفت: باید با مشارکت حداکثری توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

اسماعیل کوثری یکشنبه شب در همایش افزایش مشارکت‌های مردمی در حکمرانی نظام جمهوری اسلامی، گفت: حضرت امام(ره) قرار بود در چنین روزی در سال ۵۷ از نوفل لوشاتو به ایران بیایند که اجازه ندادند و ۴ روز بعد در ۱۲ بهمن به ایران تشریف آوردند و پس از کشمکش‌ها و اتفاقات فراوان، انقلاب اسلامی در نهایت به پیروزی رسید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، قطع دست غارتگران و مفسدان را از برکات انقلاب اسلامی دانست و افزود: لذا از تورم‌ و مشکلات اقتصادی نترسیم‌ و این مشکلات با مدیریت درست رفع می‌شود. اگر حاج قاسم، حاج قاسم شد، به این دلیل بود که دقیقا به حرف ولی امر مسلمین عمل می‌کرد.

کوثری به تاکیدات مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات اشاره کرد و گفت: باید با مشارکت حداکثری توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

ویبه جهاد تبیین در بیان دستاوردهای نظام اشاره کرد و گفت: باید مصمم‌تر، محکم‌تر و با صلابت‌تر راه خود را بشناسیم؛ همانطور که رهبر انقلاب فرمودند جهاد تبیین که باید برای یکدیگر از دستاوردها بگوییم.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: باید به ولی امر مسلمین نگاه کنیم که چه می‌گویند و چرا ایشان از اول امسال تاکید دارند که مردم پای صندوق بیایند؛ چون یک جاهایی را می‌بینند که ما نمی‌بینیم چون ایشان دارای حکمت هستند. بنابراین در ۱۱ اسفند باید آنچنان عمل‌کنیم که بهترین‌ها انتخاب شوند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.