تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

رئیس خانه احزاب ایران در دیدار با استاندار تهران: احزاب از صندوق های رأی قهر نخواهند کرد

رئیس خانه احزاب ایران در دیدار با استاندار تهران:   احزاب از صندوق های رأی قهر نخواهند کرد
نگاه اقتصاد - سیده پگاه سجادی اسدآبادی
رئیس خانه احزاب ایران در دیدار با استاندار تهران گفت: احزاب از صندوق‌های رأی قهر نخواهند کرد، اما برای بالابردن مشارکت انتظار دارند که شورای نگهبان چهره های شاخص را تأیید کند.
به گزارش پایگاه خبری نگاه اقتصاد؛ دکتر قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران به همراه جمعی از دبیران کل احزاب کشور با مهندس فخاری؛ استاندار، جوهری؛ معاون سیاسی و جمعی از مشاورین و مدیران کل استانداری دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که ۴۲ دبیرکل و نماینده احزاب در تهران از سه جریان کشور (۲۲حزب مستقل و اعتدالگرا، ۱۴ حزب اصولگرا و ۸ حزب اصلاح طلب) حضور داشتند.
در ابتدا این دیدار، جوهری؛ معاون سیاسی استاندار تهران ضمن خیرمقدم به حاضرین پیشنهاد کرد، که این جلسات بصورت فصلی تشکیل و تداوم داشته باشد.
در ادامه این دیدار حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران ضمن تشکر از دعوت استانداری تهران اظهار داشت: هر چند که بعد از ملاقات جمعی از دبیران کل احزاب و چهره های سیاسی با رئیس جمهور و بعد از همایش (انتخابات و احزاب در۲۲دیماه در وزارت کشور)، شورای نگهبان حدود ۱۷۰۰ نفر را تأیید صلاحیت کردند و در حال حاضر حدود۵۰ درصد از ثبت نام کنندگان در رقابت هستند.‌ اما چون هنوز برخی از چهره های شاخص تأیید صلاحیت نشده اند و مشکلات مردم هم ملموس است، لذا برای بالا بردن مشارکت حداکثری مردم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (امنیت، سلامت، رقابت، مشارکت) و حضور همه تفکرها در انتخابات، پیشنهاد می کنم که شورای محترم نگهبان فضا را بازتر کند و چهره های شاخص و سیاسی را تأیید نماید.
رئیس خانه احزاب ایران از مهندس فخاری خواست تا طبق وعده رئیس جمهور محترم و وزیرکشور در مورد در اختیارقرار دادن مکانی مناسب برای خانه احزاب مساعدت نماید.
سپس مهندس فخاری استاندار تهران ضمن تشکر از حضور احزاب، اظهار داشت: «سلامت» و «امنیت» از سوی دولتمردان و «رقابت» و «مشارکت» از جانب احزاب، «شور، شعور و شکوه انتخابات» را رقم می زند.
ایشان وعده دادند تحویل ساختمان مناسب برای خانه احزاب تا حصول نتیجه پیگیری گردد.
در این دیدار ۲۸ نفر از حاضرین از جمله، ولی زاده، ایرانی، مقدم، یزدی، کیهانیان، تبرایی، یزدانیان، سجادبان، خداقلی زاده، بیادی، عرب پور، جنگروی، سجاد غفوری فرد، رئوفیان، متانی، طجرلو، خانم الهیان و خانم احمدی و… به ارائه نظرات و پیشنهادات خویش در رابطه با فعالیت احزاب در کشور و بحث مؤثر بودن توجه به احزاب و رفع مشکل ردصلاحیت ها برای افرایش مشارکت در انتخابات پرداختند و مقرر گردید که جلسه آتی قبل از برگزاری انتخابات با حضور  استاندار محترم در محل خانه احزاب برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.