تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

همه‌ ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه به‌کار گرفته شود

همه‌ ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه به‌کار گرفته شود
ایلام - استاندار ایلام با تاکید بر پای کار بودن همه ظرفیت ها برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان، گفت:

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با نخستین روز از دهه‌ فجر انقلاب اسلامی، استاندار ایلام و مدیران استانی با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، با غبارروبی، عطرافشانی و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

«حسن بهرام‌نیا» در این مراسم اظهار کرد: طلیعه‌ دهه‌ فجر انقلاب یادآور روزهای سختی بود که مردم به واسطه‌ جاری شدن ظلم و ستم و اختلاف زیاد طبقاتی صبر آن‌ها لبریز شد و به تاسی از رهبر فقید انقلاب به پاخاستند.

وی افزود: در واقع در این ایام به مصداق فرمایش قرآن مجید، حق آمد و باطل رفت به درستی که باطل از بین رفتنی است، جوانان این مرز با انسجام و اقتدار، رژیم ۲۵۰۰ ساله‌ شاهنشاهی را سرنگون کردند و با امام(ره) تجدید میثاق کردند.

استاندار ایلام تاکید کرد: امروز همه در مزار شهید گمنام حضور پیدا کردیم تا با یکی از سربازان امام(ره) تجدید میثاق کنیم که در راستای اعتلای نظام اسلامی جان خود را فدا کرده است.

وی عنوان کرد: هدف سربازان امام(ره) اعتلای دین اسلام و ارزش‌های اسلامی و استمرار راه شهدا و امام(ره) بود.

وی در ادامه به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: همه‌ ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه به‌کار گرفته شود و باید حول فرمایشات مقام معظم‌رهبری رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت در این انتخابات مدنظر باشد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: در کنار توجه به چهار محور انتخابات از نظر مقام معظم‌رهبری، اصل بی‌طرفی از سوی ستاد انتخابات و عوامل برگزاری انتخابات رعایت و مصادیق انتخاب اصلح توسط رسانه‌ها مطرح شود.

مراسم استقبال از تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) همزمان با ۱۲ بهمن از فرودگاه شهدای ایلام تا سطح شهر ایلام در حال برگزاری است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.