تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

صبیه حضرت امام(ره): رهبر انقلاب در مواضع‌شان مانند امام شجاع و باصلابت هستند

صبیه حضرت امام(ره): رهبر انقلاب در مواضع‌شان مانند امام شجاع و باصلابت هستند
تهران- صبیه حضرت امام (ره) با ابراز همدردی با ملت فلسطین و آرزوی پیروزی مقاومت در نبرد اخیر علیه رژیم اشغالگر قدس تصریح کرد:

رهبرمعظم انقلاب در مواضع خود نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی مثل امام شجاع و با صلابت هستند.

زهرا مصطفوی در دیدار معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری با ابراز همدردی با ملت فلسطین و آرزوی پیروزی مقاومت در نبرد اخیر علیه رژیم اشغالگر قدس گفت: من برای سلامتی و صلابت مقام معظم رهبری در مقابله با رژیم صهیونیستی دائما دعا می‌کنم. ایشان در مواضع خود نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی مثل امام شجاع و با صلابت هستند.

معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری هم در این دیدار با ارائه گزارش و چشم اندازی از تحولات اخیر نوار غزه، وضعیت مقاومت و همینطور روحیه ملت فلسطین را به رغم جنایات رژیم صهیونیستی بسیار خوب توصیف و پیش بینی کرد که فارغ از هر رویدادی اعم از آتش بس که حاصل شود، مقاومت ملت فلسطین پیروز این میدان است و معنای آن چیزی جز شکست رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

در آستانه ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی ظهر امروز با حضور در منزل زهرا مصطفوی صبیه حضرت امام خمینی (ره) و دبیرکل اتحادیه بین المللی سازمانهای غیر دولتی حامی فلسطین با وی دیدار و پیرامون تحولات اخیر در نوار غزه و ارتکاب جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین گفت وگو کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.