تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

معاون استاندار ایلام: صندوق‌های رای امانت مردم در دست مجریان انتخابات است

معاون استاندار ایلام: صندوق‌های رای امانت مردم در دست مجریان انتخابات است
ایلام - رئیس هیئت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان ایلام گفت:

دولت خود را مکلف می‌داند که امانتدار آرا و نظرات مردم باشد و بدون جانبداری از آراء مردم صیانت و حفاظت کند.

“سعید هژبری” روز دوشنبه در نشست آموزش بازرسان و سربازرسان شهرستان مهران در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری این استان، اظهار کرد: چهار راهبرد اساسی انتخابات “امنیت” ، “مشارکت” ، “رقابت” و “سلامت” است که بازرسان مسئولیت تامین “سلامت” انتخابات را بر عهده دارند.

وی، انتخابات امسال را دارای اهمیت بسیار زیادی دانست و افزود: بازرسی انتخابات رسالت بسیار جدی، سنگین و خطیری است و در این راستا بازرسان باید در هر جایگاهی که هستند بی‌طرف باشند و فقط وظایف قانونی خود را انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر پرهیز بازرسان از جانبداری در انتخابات، تصریح کرد: تمرکز ما باید بر اجرای قانون رعایت اصل بی‌طرفی باشد.

هژبری، امیدآفرینی در کنار بازرسی انتخابات را از وظایف شرعی بازرسان عنوان کرد و یادآور شد: لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه شرعی همه ماست و در این راستا باید همه کمک کنیم تا حضور مردم در پای صندوق‌های رای پررنگ باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: به برکت انقلاب، از نظر جراحی مغز و اعصاب کودکان رتبه اول دنیا، در حوزه چشم پزشکی، اول خاورمیانه و در حوزه پیوند اعضا و همچنین سلول‌های بنیادین یکی از ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم و این در حالی است که در هیچ کدام از این موارد، قبل از انقلاب جایگاهی در دنیا نداشته‌ایم.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان ایلام با بیان اینکه در ۲ سال گذشته بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه عمرانی استان ایلام سرمایه‌گذاری شده است، تاکید کرد: تمرکز ما در دولت سیزدهم بر روی تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است و پروژه‌ای که از اعتبار کافی برخوردار نباشد، کلنگ زنی نخواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم در تحقق وعده‌هایمان صداقت داشته باشیم و هر جا که نتوانیم کاری انجام دهیم با صدای رسا به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

هژبری خاطرنشان کرد: بیان دستاوردها به معنای نداشتن مشکل نیست و ما می‌پذیریم که در حوزه معیشتی با مشکلات و تنگناهایی مواجه هستیم که البته این ناشی از فشار اقتصادی دشمن و تحریم‌های ناجوانمردانه آنها بر اقتصاد کشور است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.