تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

 چهره های محبوب تلویزیون، همکلام کودکان ایلام شدند

 چهره های محبوب تلویزیون، همکلام کودکان ایلام شدند
ایلام - سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت: تعدادی از چهره های محبوب کودکان و نوجوانان و مجریان شبکه های سراسری تلویزیون همکلام بچه های استان ایلام شدند.

 

محمدرضا رستم پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: به مناسبت هفته ملی کودک و با پیگیری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام برخی از چهره های شاخص و محبوب بچه ها با ارسال کلیپ کوتاهی هفته ملی کودک را به بچه های استان ایلام تبریک گفتند.

وی افزود: در این ویژه برنامه مجید قناد معروف به عمو قناد، فاطمه امینی مجری و بازیگر برنامه پربیننده کودکانه مل مل با اسم هنری گلی باقلوازاده یا ننه نقلی بچه ها وی را می شناسند و همچنین بهنار مهدی خواه عروسک ساز و طراح کاردستی های کودکانه موسوم به طیاره خانم یا خاله طیاره به همراه عروسک ملی مبارک با ارسال ویدیوهای کوتاهی هم صحبت بچه های استان ایلام شدند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام ادامه داد: این ویدئوهای کوتاه که خطاب به بچه های استان ایلام با محتوای هفته ملی کودک و اهمیت جایگاه بچه هاست، در بستر شبکه های اجتماعی مجازی و سایت کانون استان برای عموم بچه ها و خانواده های آنها بارگزاری و بازخورد قابل قبولی داشت.

رستم پور در مورد برنامه های هفته ملی کودک در استان ایلام هم اظهار داشت: این هفته ۱۰۰ عنوان برنامه و نشست عمومی و تخصصی در نقاط مختلف استان در بستر فضای مجازی یا کارگاه های حضوری برگزار شده یا در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: رونمایی از انیمیشن جدید کانون با عنوان قلقلی، معرفی و تجلیل از اعضای موفق کانون، برگزاری نشست تخصصی شعر و داستان به صورت حضوری و مجازی، برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت حافظ، اهدای کتاب به کتابخانه ها و بچه های ساکن در مناطق دورافتاده و محروم استان و اهدای کتاب با خط بریل برای اعضای نابینا یا کم بینای کانون از جمله  برنامه های این هفته است.

رستم پور گفت: تکریم فرزندان مدافع سلامت و کادر درمان عضو کانون، مسابقه نقاشی بر روی ماسک در منزل، مسابقه پادکست قصه های طنز،برگزاری انجمن های نمایش و عکاسی با موضوعیت کودکان، تجلیل از برگزیدگان بیست و سومین جشنواره استانی قصه گویی، عصویت رایگان کودکان و نوجوانان در مراکز کانون از دیگر برنامه های این هفته در نقاط مختلف استان است.

به گزارش ایرنا، در هفته ملی کودک با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی ۱۰۰ عنوان برنامه در نقاط مختلف شهری و روستایی استان ایلام برگزار می شود.

۱۶ تا ۲۲ مهر هرسال به نام هفته ملی کودک نامگذاری شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام دارای ۲۲ مرکز آموزشی ثابت و سیار و یک مرکز فراگیر ویژه بچه هایی با نیازمندی های خاص است که برای اعضای کودک و نوجوان هفت تا ۱۷ سال برنامه های مختلف آموزشی، هنری، ادبی، علمی، ورزشی و غیره ارائه می دهد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.