تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

ساختمان اداری گاز ناحیه سیروان افتتاح شد

ساختمان اداری گاز ناحیه سیروان افتتاح شد
ایلام - در آیینی و با حضور استاندار ایلام و.جمعی از مسئولان استانی ساختمان اداری گاز ناحیه شهرستان سیروان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام روز سه شنبه در این آیین گفت: این پروژه با حجم عملیات ۲۳۰ مترمربع و ۲ هزار و ۵۰۰ متر محوطه سازی به بهره برداری رسید.

محمود کشاورز بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه افزون بر ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

وی تاکید کرد: در ایام مبارک دهه فجر ۲۵ طرح و پروژه عمرانی و گازرسانی شرکت گاز ایلام در نقاط مختلف استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از این تعداد ۲۱ طرح و پروژه عمرانی و گازرسانی افتتاح و چهار طرح دیگر نیز کلنگ زنی خواهد شد.

کشاورز افزود: اجرای مجموعه خط انتقال، خط تغذیه و ایستگاه تقلیل فشار CGS دوم شهرستان های سیروان و چرداول، افتتاح گازرسانی به ۱۲ روستا در شهرستان های هلیلان و مهران و ایوان، افتتاح ساختمان اداری ناحیه دهلران و سیروان، افتتاح گازرسانی به ۶ صنایع تولیدی در سطح استان در دهه فجر امسال با حضور مسئولان استانی افتتاح و به بهره برداری می رسند.

وی به طرح ها و پروژه های عمرانی قابل کلنگ زنی در دهه فجر امسال اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح ها شامل اجرای مجموعه خط انتقال،خط تغذیه و ایستگاه تقلیل فشار CGS دوم شهرستان ایلام، توسعه پایدار زیرساخت های گازرسانی روستاهای شهرستان چوار، توسعه زیرساخت های گازرسانی به شهرستان های ایلام و بدره شامل ایستگاه و لوپ کردن شبکه و احداث ساختمان اداری گاز ناحیه ایوان است که در دهه فجر امسال نیز توسط مسئولان استانی کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به اینکه چهار طرح و پروژه عمرانی در دهه فجر امسال نیز کلنگ زنی می شود،تصریح کرد: برای اجرای این طرح ها مبلغ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز هزینه خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.