تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴

حضور پرشور جامعه ورزش در جشن پرشور سالگرد انقلاب اسلامی ایران

حضور پرشور جامعه ورزش در جشن پرشور سالگرد انقلاب اسلامی ایران
تهران- جامعه ورزش کشورمان بار دیگر حضوری پررنگ در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند.

به گزارش ایرنا، جشن بزرگ چهل و پنج سالگی انقلاب جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور اقشار مختلف مردم در سراسر کشورمان برگزار شد. در این مراسم، جامعه ورزش مانند هر سال حضور پرشور و پررنگی داشتند.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در ساعات ابتدایی این مراسم در بین مردم حضور یافت و در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه شرکت کرد. وی در این مراسم اظهار کرد: برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر آن است که مردم همواره به آرمان‌های انقلاب و خون شهدا پایبند هستند.

وی افزود: ورزشکاران بدانند هر مدالی که در میادین مختلف کسب می‌کنند، هر پرچمی که به اهتزاز درمی‌آید و هر سرودی که نواخته می‌شود باعث خوشحالی مردم ایران می‌شود.

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز با حضور در مراسم راهپیمایی گفت: در کنار آحاد مردم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن می‌گیریم. به اتفاق ورزشکاران استان تهران در کنار مردم عزیز بسیار خوشحالیم که توانستیم با ورزش، ظرفیت‌های نوجوانان و جوانان را به رخ جهانیان بکشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: ۱۸ پروژه برنامه‌ریزی شده داشتیم که یک پروژه دیگری هم در این روزها اضافه شد. ما فکر نمی‌کردیم این پروژه نرسد اما با فعالیت جهادی، پروژه نوزدهم هم رسید که انشاالله در روزهای آینده هم افتتاح خواهد شد.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال نیز ضمن حضور در این راهپیمایی از ادامه همکاری با امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال خبر داد و عنوان کرد: ما باید تیم ملی را جوان‌تر کنیم.

آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو نیز در این مراسم گفت: حضور این جمعیت، مشت محکمی است به دهان دشمنانی که می‌خواهند به مردم ایران ظلم کنند. مردم همیشه ثابت کردند که پشت هم هستند و همیشه جواب این‌گونه ظلم‌ها و محرومیت ها را دادند. ما همیشه پای این نظام هستیم.

وی همچنین در خصوص آسیب دیدن فدراسیون جودو از چندین سال، گفت: این روزها ثابت کرده که ۴ سال تعلیق و محرومیت علیه فدراسیون ما، ناعادلانه بوده است. ما این روزها سربلند هستیم. وقتی مردم دنیا جنگ غزه را می‌بیند، به حقانیت جودوی ایران پی می‌برند.

در این راهپیمایی روسای فدراسیون‌های ورزشی، سرمربیان، مربیان و ورزشکاران تیم‌های ملی و بسیاری از مسوولان ورزشی کشورمان حضور پیدا کرده و با آرمان‌های انقلاب، تجدید پیمان کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.