تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

پرداخت سه هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در ایلام

پرداخت سه هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در ایلام
ایلام - مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام گفت:

سه هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به متقاضیان طرح های اشتغالزای این استان طی مدت ۳۰ ماه در دولت سیزدهم پرداخت کرده است.

«مرتضی دالوند» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: این تسهیلات کم بهره به متقاضیان در بخش های مختلف اقتصادی و در حوزه های صنعت، کشاورزی، رفاهی و خدمات به بیش از سه هزار و سیصد طرح پرداخت شده است.

وی افزود: تا پایان سال جاری بیش از ۷۱۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به کارآفرینان عرصه کار و تولید جهت احیای واحدهای کارگاهی و تولیدی در استان و با هدف افزایش اشتغالزایی پرداخت می شود.

دالوند ادامه داد: پرداخت تسهیلات صندوق کار آفرینی امید به صورت تسهیلات ارزان قیمت و کم بهره به طرح های خُرد، کوچک و متوسط در راستای حمایت از تولید و اشتغال است.

وی یادآور شد: در دهه فجر امسال نیز ۱۶۶ طرح اشتغالزا با اعتباری بر ۲۴۰ میلیارد ریال در ایلام و همزمان با افتتاح هشت هزار طرح در سراسر کشور با حضور معاون اجرایی رییس جمهور و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور و به صورت وبیناری افتتاح شده است خ.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام اضافه کرد: این طرح ها در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی بوده که از این پروژه ها می توان به خانه بومگردی، بیمارستان دامپزشکی و کارگاه آجرپزی اشاره کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.