تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۱۱

شرایط برای مشارکت حداکثری مردم ایلام در انتخابات فراهم شده است

شرایط برای مشارکت حداکثری مردم ایلام در انتخابات فراهم شده است
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم شده است، گفت:

امید است که ایلام در انتخابات ۱۱ اسفندماه باز هم جزو استان‌های برتر کشور در بحث مشارکت حداکثری باشد.

“حسن بهرام نیا” در دیدار با جمعی از پیشکسوتان رزمنده دفاع مقدس با موضوع تبیین مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: طبق آخرین نظرسنجی‌ها، ایلام جزء استان‌هایی با بیشترین مشارکت مردم در انتخابات پیش رو خواهد بود.

وی افزود: هر چند دشمنان درصدد فاصله انداختن بین مردم و مسئولان و القا ناامیدی در جامعه هستند اما مشارکت گسترده و خودجوش مردم در انتخابات، قدرت نرم نظام است.

بهرام‌نیا ادامه داد: این نظام در برهه‌های مختلف با مشکلات و چالش‌هایی روبرو شده، اما با اهتمام ملت ایران این مشکلات و چالش‌ها یکی پس از دیگری برطرف شده و کشور روز به روز در حال پیشرفت است.

وی یادآور شد: دشمن پیشرفت‌های کشور در همه حوزه‌ها را برنمی‌تابد و با آخرین حربه خود درصدد کم‌اهمیت جلوه دادن انتخابات در ایران است اما با همدلی و اتحاد ملت جمهوری اسلامی، آخرین نقشه شوم جبهه استکبار، رژیم صهیونیستی و بدخواهان داخلی خنثی می‌شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: رزمندگان ضمن ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات، تبیین‌گر انتخاب نامزد اصلح برای تشکیل یک مجلس قوی با حداکثر آرا باشند و در این مقطع حساس باید اقشار مختلف مردم با مشارکت بالای خود بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را بی اثر کنند.

وی مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش‌رو را بسترساز اقتدار ملی نظام برشمرد و گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار و امنیت ملی برای کشور می‌شود و اگر چنانچه مشارکت کم‌رنگ باشد امنیت و اقتدار ملی به مخاطره خواهد افتاد و فشارها جبهه استکبار نیز بر کشور بیشتر خواهد شد.

بهرام‌نیا به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت مشارکت بالای مردم در انتخابات نیز اشاره کرد و یادآورشد: به فرموده مقام معظم رهبری “هرکس هر جامعه مخاطبی دارد باید حضور مردم در صحنه انتخابات را ترویج کند” که این فرمایشات حجت را بر همگان برای ترغیب مردم به حضور پرشور در انتخابات تمام کرده است.

وی با بیان اینکه رزمندگان نماد مقاومت و دلدادگی به نظام و انقلاب و همواره مدافع حریم ولایت و انقلاب هستند، اضافه کرد: وحدت و همدلی رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بوده که آنها در دوران جنگ تحمیلی با دست خالی و کمترین تسلیحات نظامی بر دشمنان پیروز شدند و اکنون نیز در عرصه انتخابات هم باید وحدت و همدلی را زمینه‌ساز مشارکت بالا بسازیم.

استاندار ایلام تاکید کرد: تسهیل‌گری حول چهار محور مورد تاکید مقام معظم رهبری یعنی رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت وظیفه مجریان انتخابات است.

وی همچنین در خصوص خلع‌ ید کشتارگاه دام ایلام نیز با بیان اینکه نگاه این دولت فساد ستیزی است، توضیح داد: سال ۹۶ بدون در نظر گرفتن شرایط استان، کشتارگاه دام را باوجود ارزش میلیاردی، تنها با ۵۰۰ میلیون به فردی فاقد اهلیت و صلاحیت واگذار شد.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: این مالک که قرار بوده مابقی هزینه کشتارگاه را به صورت قسطی پرداخت کند اما از آن زمان تاکنون هیچ مبلغی وصول نشده است و دولت سیزدهم با پیگیری این موضوع و با نگرش فساد ستیزی، کشتارگاه را از دست این شخص خارج و این مجموعه دوباره به دامن بیت المال بازگردانده شد.

به گزارش ایرنا، این نشست تبیینی به همت ستاد انتخابات استان و با حضور رزمندگان و پیشکسوتان دوران هشت سال دفاع مقدس این استان در سال شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.