تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰

۴۳ هزار نفر تحت پوشش خدمات بیمه ای، شرکت بیمه دی هستند

۴۳ هزار نفر تحت پوشش خدمات بیمه ای، شرکت بیمه دی هستند
نگاه اقتصاد- مدیر شرکت بیمه دی استان ایلام به مناسبت سوم اسفند، سال روز تاسیس شرکت بیمه دی به ارائه گزارشی از عملکرد شرکت را ارائه نمود.

غفوریان با بیان اینکه در استان ایلام غریب به ۴۳ هزار نفر بیمه شده تحت پوشش خدمات بیمه ای شرکت بیمه دی هستند عنوان کرد که جهت رفاه حال مشتریان با ۱۶۰ مرکز درمانی مختلف در سطح استان ایلام قرارداد همکاری منعقد کرده است.

محمدرضا غفوریان؛ در گرامیداشت نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه دی گفت: شرکت بیمه دی در روز سوم اسفند ماه سال ۱۳۸۳ با اخذ مجوز رسمی از بیمه مرکزی فعالیت بیمه‌ای خود را در زمینه ارائه خدمات بیمه‌ای آغاز کرد و تا به امروز توانسته گامهای مؤثری را در راستای ارائه خدمات ارزنده به مشتریان بردارد.

ایشان از موفقیت‌های شرکت بیمه دی در طول ۱۹ سال فعالیت سخن به میان آورد و تصریح کرد: کسب رتبه نخست در گروه موسسات بیمه‌های داخلی در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹، کسب جایگاه اول شرکت‌های ایرانی از منظر دو شاخص فروش و بهره‌وری کلی، کسب مقام نخست از بیمه مرکزی در رسیدگی به شکایات در سال گذشته، اخذ تندیس زرین در همایش رضایتمندی مشتریان، راه‌اندازی اپلیکیشن جامع «دی دار» و پاسخگویی ۲۴ ساعته که یک اصل مهم در صنعت بیمه و در نوع خود کم ‌سابقه است از جمله این موفقیت ها به شمار می روند.

مدیر شرکت بیمه‌ دی استان ایلام در ادامه بزرگترین افتخار شرکت بیمه دی را خدمت به خانواده معزز ایثارگران برشمرد و افزود: بیمه دی از سال ۱۳۹۶ افتخار خدمت رسانی به جامعه معزز ایثارگران را دارد و توانسته با عملکردهای قابل توجه رضایتمندی‌ جامعه ایثارگران را طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته به دست آورد. غفوریان با بیان این که جهت رفاه حال مشتریان با ۱۶۰ مرکز درمانی در استان ایلام قرارداد منعقد شده، خاطرنشان کرد در حال رای زنی با بیمارستانهای دولتی جهت انعقاد قرارداد در زمینه ارائه خدمات سرپایی می باشد.

ایشان با اشاره به این که بیمه دی در استان ایلام ۴۳ هزار نفر بیمه شده را تحت پوشش قرار داده، افزود: این آمار یکی از بزرگترین جامعه تحت پوشش بیمه‌ای در استان ایلام به شمار می‌رود. مدیر شرکت بیمه دی استان با ذکر این مطلب که علاوه بر خانواده معزز ایثارگران، دانشگاه آزاد، سازمان مدیریت و قرارگاه خاتم نیز جز خانواده بزرگ بیمه شدگان در شرکت بیمه دی می‌باشند، افزود: شرکت بیمه دی در کنار ارائه پوشش درمانی، در سایر رشته های بیمه ای نیز پوشش های مورد نیاز اقشار مختلف را جهت ایجاد آرامش و امنیت روانی در جامعه ارائه می نماید.

غفوریان یادآور شد: خدمات ارائه شده توسط بیمه دی معطوف به بهره‌گیری از منابع انسانی ماهر، متعهد، توانمند و حرفه‌ای است. ایشان یکی از نقاط قوت شرکت بیمه دی را منابع انسانی توانمند و متعهد آن عنوان کرد و گفت: این منابع توانسته‌اند با اخذ قراردادهای حرفه‌ای با شرکت‌های بزرگ و صاحب نام مناقصات بزرگی را برنده و تحت پوشش قرار دهند که شاخص‌ترین این قراردادها را می‌توان قرارداد ایثارگران عنوان کرد.

غفوریان خاطرنشان کرد: در حوزه فروش دیجیتال بیمه‌های مختلف با توجه به نیاز جامعه، از طریق سامانه های بیمه گری از جمله سامانه “دی دار” امکان خرید بیمه نامه برای همه ی مشتریان وجود دارد. همچنین در این راستا شرکت بیمه دی در حال طراحی سیستم ثبت و پرداخت خسارت خصوصاً در زمینه خسارتهای خودرو به صورت مجازی بوده بدین صورت که پس از راه اندازی کامل این سامانه، در استفاده از این سامانه فرد خسارت دیده کافیست عکس خودرو را در سامانه بارگذاری و ثبت کند، افزود: کارشناسان بیمه به صورت آنلاین و غیر حضوری خسارت را برآورد و پردازش کرده و سپس مبلغ خسارت را پرداخت خواهند کرد.

ایشان در پایان هدف شرکت بیمه دی را ایجاد آرامش در جامعه با ارائه خدمات و پوشش های مختلف بیمه ای درخور و شایسته جامعه هدف خود دانست.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.