تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

حجت‌الاسلام خطیب مشارکت در انتخابات امنیت‌زا است/ آحاد وزارت اطلاعات پدیدآمده انقلاب هستند

حجت‌الاسلام خطیب مشارکت در انتخابات امنیت‌زا است/ آحاد وزارت اطلاعات پدیدآمده انقلاب هستند
تهران- وزیر اطلاعات با بیان اینکه مردم می دانند که مشارکت در انتخابات امنیت زا است، تاکید کرد:

مردم عزیزما، با مشارکت در انتخابات، انواع توطئه ها، فتنه ها و اقدامات تروریستی و دشمنان کشور را به امنیت تبدیل می نمایند ومشارکت آنها در انتخابات، بازدارندگی پایدار تولید می نمایند.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در حاشیه ی آیین بزرگداشت هفته ی سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: ولادت باسعادت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) فرصت مغتنمی شد تا مراتب تبریکات صمیمانه‏ی خود و سربازان گمنام آن حضرت در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد را محضر یکایک مردم عزیز تقدیم نماییم.

وی افزود: عنوان سربازی گمنام امام زمان را حضرت امام راحل عظیم الشان (ره) به فرزندان خود در وزارت اطلاعات عطا فرمودند و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، نیز این عنوان را مدال افتخاری بر سینه‏‌های این عزیزان دانسته و فرمودند: آحاد وزارت اطلاعات، پدید آمده‏ انقلاب و فرزندان امام هستند.

وزیر اطلاعات در تشریح دستاوردهای همکاری مردم با دستگاه‏‌های اطلاعاتی، گفت: می‌‏توان به توسعه اقدامات صیانتی، ضربه به گروهک‏های تروریستی، رژیم صهیونیستی، مقابله با مفاسد اقتصادی، مقابله با جاسوسی و نفوذ دشمنان و تقویت اطلاعات مردمی در سراسر کشور اشاره کرد.

حجت‌الاسلام خطیب خاطرنشان کرد: ان‏شاءالله، فرزندان ملت غیور ایران در وزارت اطلاعات، همراه و همگام با سایر اعضای جامعه اطلاعاتی، تمامی مساعی خود را در راستای تأمین امنیت پایدار و بازدارندگی و مقابله با اقدامات ضد امنیتی به کار خواهند بست و همواره در خدمت آحاد ملت شریف کشور خواهند بود و در این راه شکرگزار الهی هستند.

وی با بیان اینکه مقوله امنیت در ایران اسلامی، «مردم پایه » است، گفت: به همین دلیل همه ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم. لذا، مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند.

وزیر اطلاعات عنوان کرد: مردم ما برای تأمین امنیت کشورشان شهدای عزیزی تقدیم کرده‌اند و خون شهدای امنیت، مخصوصاً شهدای حادثه تروریستی کرمان، سطح امنیت جامعه ما را ارتقاء می‌دهد و دل‌ها را به سمت صندوق‌های انتخابات هدایت می‌کند.

حجت‌الاسلام خطیب در پایان با بیان اینکه مردم می دانند که مشارکت در انتخابات امنیت زا می باشد، تاکید کرد: مردم عزیزما، با مشارکت در انتخابات، انواع توطئه ها، فتنه ها و اقدامات تروریستی و دشمنان کشور را به امنیت تبدیل می نمایند ومشارکت آنها در انتخابات، بازدارندگی پایدار تولید می نمایند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.