تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

عضو کمیسیون امنیت ملی: وزارت اطلاعات تمام قد در برابر جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران ایستاده است

عضو کمیسیون امنیت ملی: وزارت اطلاعات تمام قد در برابر جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران ایستاده است
تهران - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:

 دشمنان همواره عملیات گسترده‌ای را علیه کشور و دستگاه‌های اطلاعاتی داشته‌اند و به ویژه در یک سال گذشته یک جنگ ترکیبی را برضد کشور به راه انداختند که دستگاه‌های اطلاعاتی تمام توان خود را صرف مقابله با این اقدامات کرده و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان عجل الله گفت: سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در دستگاه‌های اطلاعاتی اعم از سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات کارنامه درخشانی در تامین امنیت جامعه دارند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: با وجود توطئه‌ها و اقدامات کشورهایی همچون آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و تعدادی از کشورهای منطقه دستگاه‌های اطلاعاتی ما در این ۴۰ سال پس از انقلاب عملکرد درخشان و کارنامه طلایی در تامین امنیت جامعه داشته‌اند.

وی افزود: تنها در یک سال گذشته دستگاه‌های اطلاعاتی ما صدها اقدام خرابکارانه و تروریستی را کشف و خنثی کرده‌اند که هر یک از این اقدامات تروریستی می‌توانست جان صدها نفر را بگیرد.

رحیمی جهان آبادی ادامه داد: دشمنان همواره عملیات گسترده‌ای را علیه کشور و دستگاه‌های اطلاعاتی داشته‌اند و به ویژه در یک سال گذشته یک جنگ ترکیبی را برضد کشور به راه انداختند که دستگاه‌های اطلاعاتی تمام توان خود را صرف مقابله با این اقدامات کرده و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در بازدیدی که کمیسیون امنیت ملی از اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های اطلاعاتی کشور داشت ، وزارت اطلاعات سلاح‌های پیشرفته ای از تروریست‌ها کشف کرده اند که نشان دهنده تلاش بی‌شائبه و به دور از حاشیه سربازان گمنام امام زمان بود.

وی افزود: هفته سربازان گمنام امام زمان را ماموران دستگاه‌های اطلاعاتی چه سازمان اطلاعات سپاه و چه وزارت اطلاعات تبریک می‌گویم و به ارواح شهدا درود می‌فرستم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.