تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: کارنامه درخشان دستگاه‌های اطلاعاتی در تامین امنیت ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: کارنامه درخشان دستگاه‌های اطلاعاتی در تامین امنیت ایران
تهران- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:

سربازان گمنام امام زمان (عج) باوجود همه توطئه‌های سازمان یافته دشمن کارنامه درخشانی در تامین امنیت کشور داشته‌اند.

زهره الهیان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ما با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) شبانه روز و بدون حاشیه تمام توان خود را برای تامین امنیت کشور به کار گرفته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان ما اعم از آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و ایادی آنها در داخل و خارج از کشور، توطئه‌های سازمان یافته‌ای را از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون علیه کشور و نظام ما داشته و دارند.

الهیان افزود: با وجود همه تلاش‌ها و صرف دلارهای فراوان برای ایجاد ناامنی در کشور، سربازان گمنام امام زمان(عج) توانسته‌اند بسیاری از توطئه‌های سازمان یافته دشمن را خنثی کنند.

وی افزود: اگر تلاش‌های صادقانه و مجدانه سربازان گمنام امام زمان(عج) برای تامین امنیت کشور نبود امروز ما شاهد حجم وسیع و گسترده‌ای از ناامنی‌ها در کشور بودیم.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: دشمن با تجهیز گروه‌های تروریستی به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها همواره سعی دارد تا با انتقال آنها به داخل مرزهای کشور اقدام به ایجاد ناامنی و ترور در نقاط مختلف کشور کند که دستگاههای اطلاعاتی ما این توطئه‌ها را کشف و خنثی کرده‌اند.

هفته اول اسفند امسال که مصادف است با سالروز میلاد خجسته حضرت مهدی(عج) به نام روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده‌است./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.