تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

انقلاب اسلامی بسترساز ظهور حضور امام زمان(عج) است

انقلاب اسلامی بسترساز ظهور حضور امام زمان(عج) است
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه ملت ایران و انقلاب اسلامی بسترساز ظهور منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج ) است، گفت:

ملت ایران قدردان سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند.

به‌ گزارش ایرنا، “حسن بهرام‌نیا” روز یکشنبه در مراسم جشن نیمه‌شعبان شهر ایلام، اظهار کرد: جشن‌های مردمی نیمه‌شعبان گویای این است که مردمان ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی، عاشق و دوستدار اهل بیت‌(ع ) و امام زمان (عج) هستند.

وی با اشاره به جشن باشکوه نیمه‌شعبان در شهر ایلام، افزود: این جشن به‌صورت مردمی و با حمایت تبلیغات اسلامی استان، شهرداری و با پوشش خبری صدا و سیما در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار شد که در این راستا از مردم و دستگاه‌ها مرتبط با برگزاری این جشن بزرگ قدردانی می‌شود.

استاندار ایلام با اشاره به تقارن نیمه‌شعبان با هفته سربازان گمنام امام زمان(عج ) یادآور شد: این روز مبارک با هفته سربازان گمنام امام زمان (عج ) در تقارن است.

وی تصریح کرد: امام راحل بزرگترین مدال خدمت را بر سینه نیروی‌های اطلاعات نصب کرد که این نیروها را به‌عنوان سربازان گمنام امام زمان (عج ) عنوان کردند.

بهرام نیا گفت: مقام معظم معظم رهبری فرمودند که نیروهای وزارت اطلاعات مجاهدان فی‌سبیل الله و مجاهدان خاموش هستند و جا دارد که این روز را به مجاهدان خاموش که لباس خدمت و خدمتگذاری به مردم را به تن کردند تبریک عرض کنم.

وی اضافه کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج ) با همه وجود برای ارتقا امنیت کشور تلاش می‌کنند و ملت ایران قدردان سربازان گمنام امام زمان (عج ) هستند.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: ملت ایران و انقلاب اسلامی بسترساز ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج ) است.

استاندار ایلام با اشاره به موقعیت جغرافیایی کشور در جهان، گفت: موقعیت این کشور در دنیا استراتژیک است و با وجود موقعیت استراتژیک این کشور در جهان، این کشور امنیت دارد و این امنیت مرهون نیروی‌های وزارت اطلاعات است.

وی عنوان کرد: امنیت همه‌جانبه کشور در حوزه‌های اقتصادی سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مرهون نیروهای مجاهد وزارت اطلاعات است.

بهرام‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم یوم الله ۲۲‌بهمن و انتخابات، اظهار کرد: مردم با حضور پُرشور خود در یوم‌الله ۲۲بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام (ره) و انقلاب تجدید میثاق کردند.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: در بحث انتخابات حضور پُرشور مردم مدنظر است چراکه اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مهم است و حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن زمینه‌ای برای حضور پُرشور مردم در ۱۱ اسفندماه است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: با انسجام و همکاری هم اعضای ستاد انتخابات در استان، استان ایلام مهیای برگزاری انتخاباتی باشکوه است و همه زیرساخت‌های فنی و ارتباطی تکمیل شده است.وی اضافه کرد: وزارت کشور و اعضای ستاد انتخابات کشور وظیفه تسهیل‌گری در برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

به گزارش ایرنا استاندار ایلام ضمن بازدید از غرفه‌ها در جشن خیابانی نیمه شعبان، با اقشار مختلف مردمدیدار و گفت و گو کرد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.