تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

دعوت اساتید دانشگاه پیام نور ایلام از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات

دعوت اساتید دانشگاه پیام نور ایلام از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات
ایلام - اساتید دانشگاه پیام نور استان ایلام با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم این استان برای مشارکت حداکثر در انتخابات یازدهم اسفندماه دعوت کردند.

متن بیانیه اساتید دانشگاه پیام نور استان ایلام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم غیور و سرافراز استان ایلام

آفرین برشما که با حضوری آگاهانه در صحنه‌های مختلف انقلاب حماسه‌ها آفریدید و نشان دادید که ایلام، استان ولایی و انقلابی است، آفرین بر این غیرت و بصیرت.

اینک در آستانه آزمایشی دیگر قرار گرفته‌ایم، انتخابات مجلس شورای اسلامی میدانی دیگر برای نشان دادن غیرت و بصیرت شما مردم غیور فراهم کرده است.

مردم ما می‌دانند در شرایط کنونی دشمنان اختلاف سیاسی را در جامعه ما دنبال می‌کنند و تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند و درصدد ایجاد توطئه در این عرصه هستند.

استکبار جهانی به خوبی می‌داند که امروز ایران اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای استکبارستیزی و نماد مردم‌سالاری دینی در جهان تبدیل شده است، آنان به خوبی می‌دانند که بیداری اسلامی در جهان اسلام با تاسی از ملتی شکل گرفته که ۴۵ سال پیش توانست هیمنه‌ پوشالی آمریکا، اسرائیل و انگلیس را در هم بشکند و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با برگزاری پرشور ده‌ها انتخابات عزت و سربلندی را نصیب خود سازد.

با عنایت به جایگاه رفیع مجلس در نظام سیاسی ایران که عصاره ملت نام گرفته است، برما مسلم است که منتخبین مردم تنها زمانی می‌توانند نمایندگی شما مردم شریف را بنمایند که حافظ اصول و ارزش های اسلامی و دینی باشند و اگر حتی یکی از اصول را نتوانند آن گونه که شایسته شان مردم ایران است، حفاظت و حراست نمایند، می‌بایست در انتظار رویگردانی مردم از آنان و نه از انقلاب و امام(ره) و رهبری باشند.

ملت شریف ما باید بکوشد وکلایی را به مجلس بفرستد که در اندیشه‌ گسترش اسلام عزیز، احیای ارزش‌ها، احکام الهی و ترویج افکار ناب امام خمینی ‌(قدس‌سره) باشند و خدمت خالصانه به مردم، تلاش برای عزت و آبادانی ایران اسلامی را سرلوحه‌ کار خویش قرار دهند.

مردم شریف ایران همانطور که با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، ناامیدی و یاس را بر همه ظالمان و دشمنان کشور مستولی کردند با شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند نیز بار دیگر دشمنان و تفرقه افکنان که قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند کور خواهند کرد و جلوی کارشکنی‌های آنان را خواهند گرفت .

ما اعضای علمی دانشگاه نیز همراه شما مردم بزرگوار در انتخابات مجلس شورای اسلامی به تبعیت از فرامین رهبری شرکت کرده و بار دیگر توطئه دشمنان اسلام را با این حضور خویش خنثی خواهیم کرد.
ما امضاء کنندگان این بیانیه ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و شهیدان حضور پُر رنگی در این انتخابات مهم اعلام خواهیم کرد.
۱_ دکتر فرزاد اسفندیاری ۲_دکتر رحمان میرزاییان۳_دکتر حکیم بکری زاده۴_دکتر عظیم علی شائی۵_دکتر هادی عبدی۶_دکتر شجاع بهرامی۷_دکتر مصطفی ملکی۸_دکتر علیرضا شیرمحمدی۹_دکتر یدالله محمودی۱۰_دکتر مریم یوران۱۱_دکتر لیلی خیدانی۱۲_دکتر علی صیدی ۱۳_دکتر زینب علی شیروانی۱۴_دکتر حمید درویش نیا۱۵_دکتر محمد بندری۱۶_دکتر محمدرضا غلامی ده‌بالایی۱۷_دکتر همت اله بسطامی ۱۸_دکتر فرزانه دستمرد۱۹_دکتر رضا قاسم نژاد ۲۰_دکتر سمیره همتی۲۱_دکتر فهیمه میرزایی۲۲_دکتر قباد منصوری۲۴_دکتر مجتبی عباسی۲۵_دکتر نادر شوهانی۲۶_دکتر احمد بازیار ۲۷_دکتر مهدی نیک سرشت۲۸_دکتر جابر مولایی۲۹_دکتر علیرضا شیخ محمدی ۳۰_دکتر جعفر امامی پور۳۱_دکتر میثم مرادی ۳۲_دکتر عباس منصوری ۳۳_دکتر هادی مفتاحی ۳۴_دکتر قدرت الله حیدری نژاد۳۵_دکتر فاطمه نصراللهی ۳۶_دکتر بهمن غلامی ۳۷_دکتر روح الله رستمی۳۸_دکتر نسیم روشنی ۳۹_دکتر مسعود الماسی۴۰_دکتر سیروس همتی ۴۱_دکتر فرزانه فاضلی۴۲_دکتر امید محمدزاده۴۳_دکتر مریم منصوری۴۴_دکتر سجاد قیطاسی۴۵_دکتر سعیدرحمانی۴۶_دکترمحمد فرجی دارابخانی۴۷_دکتر معصومه عموزاده۴۸_دکتر سمیه خدارحمی۴۹_دکتر فریبا ترجمان۵۰_دکتر سکینه هاشمی۵۱_دکتر مهدی محمدیان۵۲_دکتر هوشنگ ناصری راد۵۳_دکتر عبدالمهدی نوریان ۵۴_دکتر علی صادقی۵۵_دکتر روح الله طاهرنیا۵۶_دکتر یدالله رستمی ۵۷_دکتر نصرت جعفری ۵۸_کتر احمد نیک سرشت ۵۹_دکتر یعقوب مرادی ۶۰_دکتر بهرام چم سورکی ۶۱_دکتر علیرضا فرجی۶۲_دکتر محمد افسرده ۶۳_دکتر عظیم کریمی۶۴_دکتر طاهره روشنی ۶۵_دکتر محمد خزل۶۶_دکتر امیر نیکجو ۶۷_دکتر رضا باغبانی۶۸_دکتر افشین مقدسی

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران و سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان، چوار، مهران و ملکشاهی و حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره است.

استان ایلام دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.