تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

مهران رجبی: رای بدهیم و همیشه برای فتنه‌ دشمن آماده باشیم

مهران رجبی: رای بدهیم و همیشه برای فتنه‌ دشمن آماده باشیم
تهران- مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید بر حضور قطعی خود در انتخابات پیش‌رو، گفت:

باید کار درست را انجام دهیم و با رای دادن همیشه برای فتنه‌ دشمن آماده باشیم.

مهران رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ما درباره اهمیت مشارکت و حضور در انتخابات پیش رو، اظهار داشت: اگر ما در انتخابات شرکت کنیم علاوه بر اقتدار و عظمت کشور، دل دشمنان این مرز و بوم هم ناشاد می‌شود، از طرفی حضور حداکثری در انتخابات باعث وحدت و انسجام ملی و افزایش امنیت و خیر و برکت در جامعه می‌شود.
رجبی گفت: دشمن با ماهواره‌هایی که ایران را رصد می‌کند، می‌خواهد برنامه‌ریزی کند که ما چه کاری انجام دهیم و چه کاری انجام ندهیم، می خواهند آنچه دلشان می‌خواهد را اعمال کنند و به مردم ما تحمیل کنند، هیچ‌کدام در راه رضای خدا نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگر کمی جست‌وجو و تحقیق کنیم متوجه می‌شویم، بسیاری از ماهواره های جهان روی ایران متمرکز است. استقرار این همه ماهواره بر روی ایران مفهوم دارد و اگر ما ضد اهداف آنان عمل کنیم به مقصد رسیده‌ایم.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: همیشه و در همه حال باید منتظر و آماده برای فتنه‌های دشمن باشیم. به هر حال آنها هزینه‌های هنگفت و سنگینی کرده‌اند تا از نتایج آن بهره ببرند که اسمش برای ما فتنه است.

وی تاکید کرد: نباید نگران فتنه‌هایی که در راه است باشیم؛ باید کارمان را درست انجام دهیم و با رای دادن از تمام کسانی که بددل هستند تا مسئولان رژیم کودک‌کش صهیونیستی، خواب راحت را بگیریم. با رای دادن ما این فتنه‌گران و رژیم کودک‌کش صهیونیستی خواب راحتی نخواهند داشت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می شود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.