تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

من هستم

من هستم
ایلام - در حالیکه کمتر از ۴۸ ساعت به رویداد سرنوشت‌ساز انتخابات باقی مانده و فضای استان با تبلیغات نامزدها شور و نشاطی ویژه بخود گرفته است،

مردم نیز خود را برای حضور در این حماسه آماده می‌کنند.

مردم ایلام که وحدت و همبستگی‌شان در کشور شهره است در حالی به استقبال این رویداد سرنوشت ساز می روند که قصد دارند اینبار نیز خود را برای خلق یک حماسه دیگر آماده کنند.

این آمادگی را می توان از حضور در ستادهای انتخاباتی نامزدهای مورد نظر بخوبی یافت، حضوری پرشور و چهره هایی که رنگ انتخاب دارند و خود را برای مشارکت در خلق حماسه ای نو در آستانه سال نو آماده می کنند.

این شور و شوق مردم رنگ و روی این شهر را حسابی انتخاباتی کرده و پرسش “به چه کسی رای می دهی؟” این روزها به نقل هر مجالسی تبدیل شده است.

نامزدهای انتخابات و هواداران آنها که امروز آخرین مهلت تبلیغات برای جلب آرا خود را دارند اوج تلاش خود را انجام می دهند تا در فرصت کمتر از ۲۴ ساعت مانده به پایان تبلیغات آخرین اهرمهای تبلیغی خود را بکار گیرند.

برگزاری محافل انتخاباتی نیز حسابی رونق دارد، هواداران علاوه بر حضور در این برنامه ها از طریق تماسهای تلفنی، گروه های فضای مجازی، ملاقاتهای چهره به چهره و غیره در تلاشند تا نظر مردم را به سمت نامزد مورد نظرشان جلب کنند.

بسیاری از مردم نیز با توجه به برنامه های تبلیغی که نامزدها داشته در حال جمع بندی نظرات و برنامه های آنها بوده و آماده اند تا روز جمعه پای صندوقهای رای با انگشتهایی که ممهور به مهر سرنوشت ساز انتخابات می شود بار دیگر حماسه سازی کنند.

“من هستم” عنوانی است که این روزها بسیاری از مردم در پاسخ به پرسش حضور در انتخابات داده و با قاطعیت پاسخ می دهند.

محمد امیدی یکی از شهروندان ایلامی است که در جواب “آیا در انتخابات جمعه حضوری داری” گفت: بله بدون شک هستم، می خواهم در کنار هموطنانم وحدت ملی و انسجامی که دشمنان می خواهند به آن خدشه وارد کنند را نمایش بگذارم.

وی افزود: در تمامی دوره های انتخاباتی حضور داشته و به عنوان یک ایرانی این حق را از خودم سلب نکرده ام و انگشتم را رنگ انتخابات داده ام.

شهروند دیگری گفت: انتخابات به فرموده امام راحل و رهبر انقلاب یک وظیفه شرعی و دینی است و نه تنها بخاطر وظیفه بودن بلکه بخاطر حقی که دارم از آن استفاده خواهم کرد.

“ملیحه ساجدی” با عنوان اینکه “من هستم” ادامه داد: زنان همواره در انتخابات نقش آفرین بوده و بدون شک امسال نیز حضوری پر رنگ و حماسه ساز خواهند داشت.

وی یادآور شد: اگرچه شمار بانوان نامزد شده در انتخابات بسیار محدود و این مساله برای زنان ناخوشایند است ولی با این وجود در این رویداد شرکت خواهم کرد.

اما شور و شوق رای اولی ها برای حضور در انتخابات دیدنی است، “سپهر محمدی” یکی از این افراد است که با حضور در انتخابات ۱۱اسفندماه اولین تکلیف سیاسی اش را می خواهد انجام دهد.

وی که ذوق و شوق خاصی دارد، گفت: جمعه در کنار دوستانم در این حماسه حاضر خواهیم شد و برای اولین بار در سرنوشت کشور مشارکت خواهیم داشت که بدون شک حسی زیبا و جالب خواهد بود.

اما سپهر بجای واژه “من هستم” ، “ما هستیم” را عنوان کرد و افزود: ما همه برای سربلندی ایران اسلامی هستیم و افتخار آفرینی خواهیم کرد.

من هستم چون رای دادن حق من است، می خواهم آگاهانه تصمیم بگیرم و شایسته انتخاب کنم عنوان دیگری است که یکی از شهروندان ایلامی به آن اشاره کرد و گفت: هر رای تیری است بر قلب دشمنانی که آزادی ملت ایران برایشان قابل تحمل نیست.

محمد رضایی افزود: ملت ایران جمعه در صفوفی گسترده بازهم به میدان رفته و با رای خود هم وفاداری و همبستگی خود را به نظام و انقلاب اسلامی اعلام و هم پاسخ محکمی به دشمنان خواهند داد.

آری بسیاری از مردم استان ایلام با شعار من هستم خود را برای خلق حماسه سرنوشت ساز انتخابات ۱۱اسفندماه آماده کرده اند.

به گزارش ایرنا، این استان دارای ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران و سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان، چوار، مهران و ملکشاهی و حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱اسفندماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.