تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

امام جمعه ایلام: چشم دوستان و دشمنان نظام به انتخابات امروز دوخته شده است

امام جمعه ایلام: چشم دوستان و دشمنان نظام به انتخابات امروز دوخته شده است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:

 همه دلدادگان به نظام و شهدا در اقصی نقاط جهان نسبت به ایران و سرنوشت انقلاب تعصب و غیرت دارند و همه جهانیان اعم از دوستان و دشمنان به این انتخابات چشم دوخته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار روز جمعه در حاشیه انداختن آرای خود به صندوق اخذ رای اظهار کرد: انتخابات امروز از اهمیت بسیار زیادی برخودار است و چشم امید دوستان ایران اسلامی در جبهه مقاومت و همه دوستداران انقلاب اسلامی در مناطق مختلف دنیا به حضور حداکثری و آگاهانه مردم ایران دوخته شده است.

وی تاکید کرد: انتخابات یکی از مهمترین مسائل تاثیرگذار کشور است و همه دلداگان به نظام و شهدا نسبت به اعتلا و اقتدار روزافزون ایران اسلامی تعصب می‌ورزند.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار افزود: مردم ولایی ایلام همیشه پایبندی خود به خون پاک شهیدان و وفاداری به انقلاب و ولایت فقیه را اثبات و حساسیت‌های دنیای امروز نسبت به ایران اسلامی را درک کرده‌اند.

وی یادآور شد: مردم ایران اسلامی و استان شهیدپرور ایلام برای دفاع از جمهوری اسلامی، رفع یا کاهش مشکلات و حفظ و تقویت امنیت کشور به صحنه می‌آیند تا یک مجلس قوی، کارآمد و متعهد را تشکیل دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ادامه داد: حضور پررنگ رای اولی‌ها در همان لحظات ابتدایی شروع انتخابات یکی از مصادیق بارز بلوغ سیاسی این نوجوانان است تا اولین نقش مهم و تاثیرگذار سیاسی خود در سرنوشت کشور را ایفا کنند.

وی اضافه کرد: مردم به وظایف سیاسی خود در قبال سرنوشت نظام آگاه هستند و همواره با حضور تاثیرگذار و به موقع خود پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران و سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان، چوار، مهران و ملکشاهی و حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره است.

استان ایلام دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز ۱۱ اسفندماه سال از ساعت هشت صبح آغاز شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.