تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

فرمانده سپاه ایلام: حضور پرشور مردم در شعب اخذ رای یادآور دفاع مقدس است

فرمانده سپاه ایلام: حضور پرشور مردم در شعب اخذ رای یادآور دفاع مقدس است
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: مشارکت و حضور پرشور مردم در شعب اخذ رای یادآور حماسه‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

سردار جمال شاکرمی روز جمعه در حاشیه انداختن رای خود به صندوق اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان و شهدا معبرهای حمله به دشمن بعثی را می گشودند امروز نیز جانبازان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مسیر امنیت و اعتلای ایران اسلامی را برای سایر آحاد مردم باز کرده اند.

وی افزود: خانواده های شهدا با تصاویر شهیدان خود به پای صندوق های رای آمده اند تا به مسئولان گوشزد کنند که جایگاه و سمت امروزشان حاصل خون ریخته هزاران شهید است.

شاکرمی با بیان اینکه این انقلاب حاصل خون شهیدان است، تاکید کرد: حمل تصاویر شهدا توسط خانواده های آنها در شعب اخذ رای حامل این پیام است که مردم همچنان وفادار نظام هستند و مسئولان نیز باید برای رفع مشکلات جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

وی یادآور شد: مردم امروز در صحنه حساس انتخابات حضور دارند و با این مشارکت پرشور خود و خلق حماسه های باشکوه و بی بدیل تیرهای زهرآگین و مسموم دشمنان را با هر رای خود خنثی می کنند و با لبیک به فرمان ولی فقیه و حضور در شعب اخذ رای، دشمنان را مایوس و خواب آنها برای این سرزمین را برآشفته می کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه انتخابات مظهر آزادی و دموکراسی مردمی ایران است، اضافه کرد: دشمنان تمامی تلاش سخت و نرم خود را به کار گرفتند تا حضور پرشور مردم تحقق پیدا نکند اما مردم پای صندوق های رای آمده اند تا وفاداری و تعهد خود نسبت به نظام را اثبات کنند.

وی به مسئولان نیز توصیه کرد: باید مسئولان نیز با پیگیری و پاسخگویی به مطالبات مردم، خود را خادم و خدمتگذار اقشار مختلف جامعه بدانند و سعی و همت آنها کاهش مشکلات مردم و افزایش رفاه اجتماعی باشد.

شاکرمی یادآور شد: در این میان نباید از نقش صاحبان تریبون از جمله ائمه جمعه و جماعات و به ویژه رسانه ها غافل ماند چرا که رسانه های جمعی در ترغیب و جهاد تبیین مردم جهت شرکت در انتخابات حضوری موثر و پرشور داشتند.

وی افزود: رسانه ها امروز نیز با انعکاس لحظه ای اخبار انتخابات، حضور پرشور مردم در شعب اخذ رای را به جهانیان مخابره می کنند و فرصت هرگونه شیطنت را از رسانه های غربی گرفته اند.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران و سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان، چوار، مهران و ملکشاهی و حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره است.

استان ایلام دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز ۱۱ اسفندماه سال از ساعت هشت صبح آغاز شده است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.