تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

نمایش نجابت و اصالت در صحنه انتخابات

نمایش نجابت و اصالت در صحنه انتخابات
ایلام - هوای ایلام چند روزی است بسیار سرد بوده و وزش باد هر لحظه تندتر می شود،

تیغ تیز سرما حضور در هوای آزاد را برای هر جنبنده ای سخت می کند اما امروز برای ادای دین و انجام یک وظیفه همه خود را مسئول به حضور در انتخابات دانسته اند.

به گزارش ایرنا، شعب اخذ رای از همان ساعات اولیه در شهر ایلام و سایر نقاط با استقبال گروه های مختلف مواجه شده که در این بین زنان نجیب و اصیل ایلامی با لباس ها و سربندهای زیبای کردی و مردان دلاور و دلیری که دیروز در میدان نبرد سینه در برابر گلوله دشمن سپر کردند و اجازه ندادند که ذره ای از خاک کشور به دست دشمن بیفتد، امروز در حماسه ای دیگر در میدان حاضر شدند.

اینجا میدان شهامت، جسارت و شجاعت است تا نشان دهد دشمن نتوانست با همه نیرنگش، یاس و ناامیدی در دل مردم برای عدم حضور در انتخابات بیاندازد.

این زنان و مردان با لباس های زیبای کردی نماد انسان های غیرتمند و بزرگواری هستند که اصالت و نجابت و ریشه خویش را به نمایش گذاشته اند.

امروز همه ایران هم صدا و یکدل با رنگ های زیبای لباس های محلی و با فرهنگ های غنی از کرد و لر، بلوچ، عرب تا ترک و فارس در میدان عمل حضور یافته اند تا حمایت خود از نظام را به نمایش بگذارند.

چه شکوه جاودانه ای است این غیرتمندی ها، چه جلال و جبروت و عظمتی است این اضداد فرهنگی و تفاوت ها و چه همبستگی و اتحاد و همدلی است این صحنه های زیبای حضور در قاب دوربین ها.

این زنان بزرگوار و نجیب که با لباس های زیبای کردی پرچم ایران عزیز را به عنوان نمادی از شکوه و عظمت کشورمان در دست گرفته اند، ندای حق طلبی و آزادگی را فریاد می کنند و در صحنه حاضر شده اند تا نشان دهند که هنوز فرهنگ این دیار نمایش اقتداری است برای یادآوری همه رشادت های ایل بزرگ کرد در دفاع از میهن.

این لباس کردی مایه فخر همه زنان و مردانی است که همواره مرزداران پر افتخار این سرزمین بودند و هیچ اجنبی تاکنون نتوانسته است غیرت آنها را به سخره بگیرد.

امروز این زنان و مادران کرد با لباس های زیبای کردی و متحد آمده اند تا حماسه حضور و همدلی و اتحاد خود در لبیک به ندای رهبری و دفاع از هر آنچه که برای این ملت ارزش است را به نمایش بگذارند.

کردم و غیرت ها خوینم، جان و دل کم هر لحظه و فدای سرزمینم

کردم و غیرت توی رگ و خون من است و هر لحظه جان و دلم را فدای سرزمینم می کنم./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.