تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

اداره کل اطلاعات استان ایلام از حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی قدردانی کرد

اداره کل اطلاعات استان ایلام از حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی قدردانی کرد
نگاه اقتصاد

روابط‌عمومی اداره کل اطلاعات استان ایلام با صدور اطلاعیه‌ای از حضور حماسی و غرور آفرین مردم شریف استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تقدیر و تشکر نمود،متن این اطلاعیه بشرح زیر است.

بسمه تعالی

من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق

مردم شریف استان ایلام

سلام علیکم

با احترام، بدینوسیله برخود فرض می دانیم از حضور پرشور و حماسه آفرین مردم هوشیار و انقلابی، ولایت مدار، شهیدپرور، محب اهل البیت (علیهم السلام)، خادمین زوار حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) استان همیشه سرافراز ایلام، در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲، که علی رغم هجمه سنگین جنگ روانی دشمنان ملت، برای بی رونق ساختن انتخابات را با حضور بیش از ۶۰ درصدی خود، خنثی کرده و همه ترفندهای دشمنان نظام اسلامی و ضد انقلاب مبنی بر تحریم انتخابات، تهمت ناسالم بودن انتخابات، عدم تأثیر رأی مردم، تلقین دلسردی و بی تفاوتی مردم و… را در هم شکست، عمیقا تشکر و قدردانی نماییم.

حماسه ماندگار مردم ایلام در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) باعث تقویت پایه های نظام مردم سالاری دینی و حمایت از مشروعیتِ جمهوریت و اسلامیت ایران عزیز و قوی شده است. البته در مقابل بار مسئولیت کارگزاران نظام در استان را در راستای صیانت از این سرمایه اجتماعی عظیم نظام اسلامی و افزایش قدرت ملی و حفظ منافع ملی بیش از پیش سنگین تر می نماید.

همچنین از تلاش تمامی دست اندرکاران خلق این حماسه بزرگ از جمله مردم، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه ایلام، استاندار محترم، ستاد انتخابات استان، هیئت نظارت بر انتخابات، دستگاه محترم قضایی، ائمه جمعه و علما، صدا و سیما و اصحاب رسانه، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، فرمانداران، بخشداران، دهیاران، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان، جامعه زنان، جوانان، نامزدهای انتخابات و فعالین ستاد های انتخابات، حراست ها، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی و همه اصناف و اقشار فعال در امر انتخابات، صمیمانه و از سویدای دل تقدیر و تشکر می نماییم.

در ضمن به منتخبین مردم شریف استان حضرت حجت الاسلام مراد بیگی منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری، سرکار خانم دکتر سارا فلاحی و آقایان دکتر فریدون همتی و دکتر اسداله چراغی که توانستند اعتماد مردم استان در راه یابی به مجلس شورای اسلامی را بدست آورند، تبریک عرض نموده و حال نوبت آن جنابان می باشد همانگونه که در تبلیغات انتخاباتی وعده داده اند، در چارچوب اختیارات و تعامل، هم دلی و هم افزایی با مسئولین استان عزم خود را جهت خدمت بی منت به این مردم بزرگ جامه عمل پوشانده و با عملکرد خود در مجلس با انبوه تجربه ای که دارند، لبخند رضایت را بر چهره ی این حماسه آفرینان یازده اسفند ماه ۱۴۰۲ نشانده و نشان دهند که حافظ منافع مردم و رضایت مردم که منجربه رضایت خداوند باریتعالی می شود، خواهند بود. انشاءالله

روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان ایلام

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.