تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

بیانیه‌ای یک تشکل دانشجویی: مردم با حضور خردمندانه در انتخابات زیر میز دشمن زد

بیانیه‌ای یک تشکل دانشجویی: مردم با حضور خردمندانه در انتخابات زیر میز دشمن زد
تهران- اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در بیانیه‌ای تأکید کرده است:

به‌رغم برنامه‌ریزی‌های فراوان دشمنان این مرز و بوم در جهت کاهش مشارکت در انتخابات، ملت بابصیرت ایران با حضور خردمندانه در انتخابات زیر میز آنها زد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در مورد مشارکت مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم لله الرحمن الرحیم

«قُلْ إِنَّما أَعِظُکُمْ بِواحِدَه أَنْ تَقُومُوا لِلّهِ مَثْنی وَ فُرادی ثُمَّ تَتَفَکَّرُوا»؛ بگو شما را تنها به یک چیز اندرز می دهم که دو نفر، دو نفر، یا به تنهائی برای خدا قیام کنید، سپس بیندیشید.

بار دیگر مردم فهیم و شریف کشور عزیزمان ایران به همگان علی‌الخصوص معاندین خارج‌نشین نشان دادند علی‌رغم تمامی سختی‌ها و مشکلاتی که در کشور وجود دارد به اصل انتخابات در جمهوری اسلامی معتقد و پایبند هستند.

دشمنان این مرز و بوم از سال گذشته برنامه‌ریزی‌های فراوان و دقیقی در جهت کاهش مشارکت در امر انتخابات انجام داده بودند و تا زمان برگزاری انتخابات اهتمام ویژه‌ای در انجام این برنامه‌ریزی‌ها داشتند اما ملت بابصیرت ایران با دستان خود بر زیر میز دشمنان زدند و با حضور شکوهمند و خردمندانه خود در پای صندوق‌های رای، وطن دوستی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

به راستی که در انتخابات امسال دانشجویان موذنین حقیقی جامعه بودند و نتیجه انتخابات امسال متأثر از نقش آفرینی خردمندانه دانشجویان و جهاد تبیین پیرامون نقش مجلسین در تعیین سرنوشت کشور و افزایش شور و تحلیل سیاسی در جامعه به ویژه دانشگاه‌های سراسر کشور بود.

اکنون دانشگاه‌ها بعد از سال‌ها رخوت، شور سیاسی به خود دیده و نیاز جامعه‌ی ما حفظ این شور به همراه افزایش بینش سیاسی می‌باشد. حفظ این شور سیاسی در دانشگاه‌ها ملزم به همت ویژه تشکل‌های دانشجویی و مسئولین دانشگاه‌ها است تا این امر خطیر که مدنظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز می‌باشد به وقوع بپیوندد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.