تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

۱۰سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای شریانی ایلام راه اندازی شد

۱۰سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای شریانی ایلام راه اندازی شد
ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: امسال ۱۰سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای شریانی این استان نصب و راه اندازی شده است.

“سید زاهدین چشمه خاور” روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: علاوه بر این تعداد سامانه کنترل سرعت، با حضور اعضای کمیته مکانیابی متشکل از نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، و پلیس انتظامی استان، مکانیابی ۱۰ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور (کنترل سرعت) در محورهای شریانی استان ایلام انجام شده است.

وی افزود: محورهای مورد نظر برای نصب این سامانه ها شامل، محور ایلام – لومار، شباب – پل سیمره، سرابله – قلاجه تعیین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: مقرر است پس از طی مراحل مربوطه، این سامانه ها در سال آینده به بهره برداری برسند.

چشمه خاور بیان کرد: افزایش نظارت بر تردد و سرعت خودروها، کاهش تخلفات رانندگی، پیشگیری از تصادفات جاده ای و ارتقای ایمنی عبور و مرور را مزایای راه اندازی این سامانه های ثبت تخلف عنوان کرد و گفت: راه اندازی این سامانه ها گامی مهم در جهت ارتقای ایمنی تردد در محورهای شریانی استان ایلام خواهد بود.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۳۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف، ۴۸ دوربین نظارتی تصویری و ۶۴ دستگاه ترددشمار در سطح راه‌های استان فعال است.به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای سه هزار و ۵۱۴ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.