تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱

مدیر عامل فولاد اکسین در اولین جلسه راهبردی سال۱۴۰۳؛

جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز تداوم موفقیت های فولاد اکسین در سال جدید است

جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز تداوم موفقیت های فولاد اکسین در سال جدید است
نگاه اقتصاد
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، نخستین نشست شورای راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل،معاونین و مدیران روز شنبه ۱۸ فروردین‌ماه در سالن جلسات شرکت برگزار شد.
مهندس علی محمدی در این نشست با اشاره به شعار “جهش تولید، با مشارکت مردم” اظهار داشت: الحمدلله سال گذشته شرکت فولاد اکسین با همت و تلاش تمام ارکان مجموعه،سال خوبی را در بخش تولید، فروش و توسعه سپری نمود که با همدلی و هم افزایی مدیران موفق به ثبت رکوردهای خوبی شدیم که امیدواریم این حرکت رو به رشد در سال جدید نیز ادامه پیدا کند.
وی افزود: باتوجه به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری، در سال جدید باید از ظرفیت مشارکت مردم در افزایش تولید استفاده شود که نمونه بارز این موضوع مشارکت مردم در دفاع مقدس و مقابله با بیماری کرونا بود.
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان عنوان کرد: یکی از بخش هایی که در شرکت می تواند تعامل خوبی با مردم برای تحقق شعار سال داشته باشد، بخش تامین مواد اولیه است که باید خارج از انحصارهای موجود، فضای بازی را برای حضور و مشارکت دیگر تامین کنندگان فراهم نماید.
محمدی بیان در ادامه‌ با اشاره به نقش شرکت های دانش بنیان در تحقق شعار سال اظهار داشت: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان که اساس مردمی دارند، زمینه‌ساز تحقق مشارکت مردم در جهش تولید است که مدیران فولاد اکسین باید پیش از گذشته به این مهم توجه داشته باشند.
وی افزود: برون سپاری برخی خدمات شرکت،مشارکت مردم را دربر دارد و مدیران باید در سال جدید این موضوع را بررسی و عملیاتی نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.