تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

استاندار: هم‌افزایی ستاد سفرهای نوروزی ایلام باید منجر به سفری ایمن برای گردشگران شود

استاندار: هم‌افزایی ستاد سفرهای نوروزی ایلام باید منجر به سفری ایمن برای گردشگران شود
ایلام - استاندار ایلام گفت:

تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲ استان ایلام نسبت به سایر نقاط کشور کمترین آمار تصادفات جاده‌ای را داشت و امسال نیز باید با هم افزایی دستگاه‌های مرتبط ستاد سفرهای نوروزی، تصادفات جاده‌ای استان به حداقل برسد و گردشگران مسافرتی ایمن را در ایلام تجربه کنند.

“حسن بهرام‌نیا” روز سه شنبه در نشست ستاد سفرهای نوروزی استان ایلام، اظهار کرد: این استان در نوروز ۱۴۰۲ به اذعان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان پدیده نوظهور گردشگری مطرح شد و حجم مسافرت‌های نوروزی استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل آن، به میزان ۵۲ درصد افزایش داشت.

وی افزود: امید است در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ نیز تعداد گردشگران و مسافران نوروزی استان ایلام نسبت به سال جاری افزایش یابد.

بهرام نیا ادامه داد: برای رعایت حال مسافران باید از خدمات مساجد بین‌راهی بهره گرفت و در این راستا بهداشت، تجهیز و نظافت سرویس های بهداشتی مساجد بین‌راهی اهمیت زیادی دارد و طبق مصوبه‌های ستاد سفرهای نوروزی متولی رسیدگی به مساجد بین راهی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

وی همچنین نسبت به روشنایی تونل ها و جاده‌های کمربندی و آشکار سازی سرعت‌کاه‌ها در جاده‌های بین شهری استان تاکید کرد.

بهرام‌نیا خواستار ایجاد برنامه‌های با نشاط و شادی آفرین در ایام تعطیلات نوروزی و پیش از فرارسیدن لیالی قدر شد و بیان کرد: رضایت‌مندی مسافران و گردشگران نوروزی و عموم شهروندان از برنامه‌ ها و خدمات ستاد سفرهای نوروزی با هم افزایی دستگاه‌های عضو ستاد امکان پذیر است.

وی با اشاره به تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت، افزود: همزمانی این مناسبت ها فرصتی ارزنده برای ارائه بهترین و مطلوب‌ترین خدمات به مسافران نوروزی و عموم مردم استان ایلام است.

استاندار ایلام با ابراز رضایتمندی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری، بر ارائه خدمات بهتر و باکیفیت تر دستگاه‌های اجرایی استان در سال آتی تاکید کرد.

بهرام‌نیا با اشاره به موضوع انتخابات‌ یادآور شد: پیش از برگزاری انتخابات، پیش بینی ها حکایت از مشارکت بسیار پایین استان ایلام داشت اما با برگزاری انتخابات و حضور پرشور مردم و پایان شمارش آرا، میزان مشارکت مردم استان ۵۴ درصد بود و ایلام در جایگاه چهارم بیشترین حجم مشارکت انتخاباتی قرار گرفت.

وی به مدیران و مسئولان استان توصیه کرد: در سال جدید و به شکرانه حضور گسترده مردم، پیگیری مطالبات و پاسخ صادقانه به نیازهای آن‌ها، در سرلوحه و اولویت برنامه‌های مسئولان استان باشد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر وفاداری و ولایت‌مداری خود را نشان دادند و اکنون نوبت مسئولان است که با ارائه بهترین خدمات، از مردم دلجویی کنند.

به گزارش ایرنا، در این نشست مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد سفرهای نوروزی استان، گزارش برنامه ها و فعالیت های دستگاه های خود را ارائه کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.