تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

آب روستاهای بخش سیوان تقویت می شود

آب روستاهای بخش سیوان تقویت می شود
ایلام - نگاه اقتصاد - با حضور نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و جمعی از مدیران کل استان موضوع آب شرب بخش سیوان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، مهندس تیموری به همراه خانم فلاحی نماینده مردم و دکتر کرمی معاون عمرانی استانداری و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان با حضور در بین مردم بخش سیوان مسائل و مشکلات این بخش بویژه آب را مورد بررسی قرار دادند.

دراین بازدید مهندس تیموری به بیان گزارشی در خصوص وضعیت آب سیوان پرداخت و اظهار داشت: طی ماههای گذشته بدلیل وجود ویروس کرونا و افزایش بی رویه مصرف آب در سطح استان به بیش از ۲۰ درصد رسیده و مشکلاتی بوجود آمده که این شرکت با بهره گیری از تمامی ظرفیتها و امکانات موجود این موضوع را مدیریت نموده و درحال حاضر مشکل حادی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: این شرکت برنامه های مدونی در دست اجرا دارد که درآینده نزدیک و در صورت تأمین اعتبار این مشکلات مرتفع خواهند شد.

مهندس تیموری گفت؛ طی هفته گذشته همکارانمان به بخش سیوان مراجعه و مشکل افت فشار این بخش را حل نمودند.

وی گفت: برای آب پایدار در این بخش سه برنامه کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت در دستور کار داریم و برای تقویت آب روستاهای این بخش تمام امکانات را پای کار آوردیم.

وی افزود: وجود معارض در اجرای پروژه های ابرسانی مشکلاتی را بوجود آورده و درصورت همکاری مردم در اسرع وقت مشکل حل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام افزود برای رفع مشکل آب این در بخش در بلند مدت مکاتباتی انجام گرفته که در صورت تأمین اعتبار آب بلند مدت وپایدار این روستاها تأمین خواهد شد.

در ادامه معاون عمرانی استاندار و نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از مسئولین خواست مشکلات این بخش حل نمایند و قول پیگیری برای اخذ اعتبارات برای اجرای زیرساختها دادند.

خانم دکتر فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت های شرکت آب و فاضلاب در جهت تامین و توزیع آب شرب شهرهای استان و با تاکید به تقویت اعتماد بین مردم و دولت بیان داشتند مدیران برای جلب اعتماد مردم باید کار جهادی بکنند، اعتماد مردم به سختی بدست می آید و نباید به راحتی اعتماد آنان ازدست بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.