تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹

معاون وزیر ارتباطات: اختلال اینترنت تا ۲ ساعت دیگر حل می‌شود

معاون وزیر ارتباطات: اختلال اینترنت تا ۲ ساعت دیگر حل می‌شود
تهران- رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: حریقی که منجر به اختلال در شبکه اینترنت کشور شده بود، رفع شده و تا کمتر از ۲ ساعت دیگر این مشکل به صورت سراسری رفع می‌شود.

 

«حمید فتاحی» معاون وزیر ارتباطات در گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد: امروز و در پی قطع برق، در یکی از مراکز زیرساختی شرکت ارتباطات زیرساخت، اختلالی در سیستم برق‌رسانی مرکز ایجاد و منجر به بروز حریق در سامانه‌های برق رسانی شد.

رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: به محض اینکه این اتفاق افتاد با همکاری خوب سازمان آتش نشانی، در مرحله اول حریق مهار و رفع اختلال از سامانه های برق رسانی نیز آغاز شد. فتاحی تاکید کرد: این اتفاق باعث شد در برخی مناطق عمدتا خدمات و سرویس های داخلی و در برخی مواقع اینترنت بین الملل نیز دچار مشکل شد.

معاون وزیر ارتباطات افزود: اکنون بیش از ۹۰ درصد مشکلات رفع شده و سرویس ها به حالت اول بازگشته اند و تا ساعات اولیه بقیه موارد نیز حل خواهد شد. وی تاکید کرد: همکاران ما به صورت کامل در حال بازسازی مسیرها و به روزرسانی هستند تا خدمات به مردم تا کمتر از ۲ ساعت ارائه شود.

فتاحی تاکید کرد: قطعی برق در مرکز زیرساخت باعث شده سرویس های یو پی اس دچار حریق شوند و این علت اصلی اختلال پیش آمده است.

به گزارش ایرنا، صبح امروز برای ساعتی اختلال در اینترنت تهران و البرز پیش آمد که ناشی از اتصالی برق منجر به آتش سوزی در مرکز LCT بوده است. این مشکل اکنون در حال برطرف شدن است.

«مهدی سالم» رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با ایرنا، اعلام کرده بود که اختلال ایجادشده به دلیل به وجود آمدن مشکل در یکی از مراکز دیتا (LCT) در خیابان کردستان بود که اختلال محدودی را در تهران و کرج ایجاد کرده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.