تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵

۳۰۰میلیارد ریال در ماه مبارک رمضان صرف خدمت به مددجویان کمیته امداد ایلام شد

۳۰۰میلیارد ریال در ماه مبارک رمضان صرف خدمت به مددجویان کمیته امداد ایلام شد
ایلام- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت:

در ماه مبارک رمضان امسال ۳۰۰ میلیارد ریال صرف خدمت به محرومین در سرفصل‌های گوناگون شده است.

به گزارش ایرنا،  ناصر مرادی پویانی روز پنجشنبه در رزمایش توزیع ۵۰۰ سبد معیشتی بین مددجویان دهلران، اظهار کرد: هدف گذاری کمیته امداد استان ایلام برای ارائه خدمات به جامعه مددجویان این نهاد در ماه مبارک رمضان ۴۰۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان ایلام در ماه رمضان امسال برنامه‌های ویژه ای برای خدمت به محرومان تدارک دیده است، گفت: ۳۸۰ میلیارد ریال از طرف حامیان و نیکوکاران در سال گذشته به حساب ایتام استان واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مشارکت شرکت ها و موسسات در خدمت به محرومین برای ما افتخار است، اظهار کرد: شرکت پتروپارس دهلران در راستای خدمت به محرومین دغدغه مند است و در چند برنامه در تهیه سبدهای معیشتی و تحصیلی مشارکت داشته است.

مرادی پویانی با اشاره به اینکه کمیته امداد دهلران از شهرستان های موفق و پیشتاز استان ایلام است، گفت: با توجه به اینکه بخشی از تعهدات بانک ها در زمینه اشتغال مددجویان هنوز محقق نشده از فرمانداران درخواست داریم از طریق رایزنی با بانک ها در فرصت کم باقی مانده از سال مالی این مهم را پیگیری کنند.

امام جمعه دهلران نیز این در آیین، اظهار کرد: کمک به نیازمندان در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی باید همواره یکی از برنامه های شرکت ها و موسسات باشد.
حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: با توجه به اینکه بخش عمده ای از مردم شهرستان دهلران از جمله بخش زرین آباد و بخش میمه محروم هستند این شرکت ها این مناطق را هم مورد توجه قرار دهند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد از دستگاه هایی است که به صورت شبانه روزی به قشر نیازمند در حال خدمت رسانی است و دغدغه خدمت به مردم را دارد.

امام جمعه دهلران ابراز کرد: با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی، کمیته امداد به عنوان متولی جمع آوری زکات نقش مهمی در ترویج زکات و بهره‌گیری از این فریضه در کمک به نیازمندان دارد.

فرماندار دهلران نیز در این آیین گفت: کمیته امداد در شرایط سخت اقتصادی نقش مهمی در کاستن محرومیت های قشر نیازمند دارد.

لطیف صادقی یادآور شد: اقدامات ارزشمند کمیته امداد در زمینه رفع نیاز های ضروری مردم از جمله ساخت مسکن و ایجاد اشتغال در جامعه کاملاً مشهود است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت شرکت ها و موسسات در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی خود ظرفیت بسیار مهمی برای کاهش فقر و محرومیت است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.