تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳

منتخب مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری: پیروزی انقلاب اسلامی اهداف شوم تشکیل حکومت اسرائیل را برای همگان آشکار کرد

منتخب مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری: پیروزی انقلاب اسلامی اهداف شوم تشکیل حکومت اسرائیل را برای همگان آشکار کرد
ایلام - منتخب مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد:

هدف از تشکیل رژیم اسرائیل نفوذ بر جهان اسلام و تسلط بر سرمایه های کشورهای اسلامی بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی این خدعه شوم غربی ها آشکار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین “وعد مرادبیگی” روز جمعه در سخنرانی روز جهانی قدس، اظهار کرد: تشکیل یک قدرت برتر منطقه ای، دسترسی به حاکمیت اسلامی، تسلط بر سوق الجیشی ترین منطقه دنیا، دستیابی به ثروت های عظیم این منطقه و جلوگیری از توسعه و رشد ممالک اسلامی از جمله تشکیل اسرائیل بوده است.

وی افزود: علت اشغال سرزمین فلسطین برای تشکیل اسرائیل، تسلط این رژیم بر دریاهای سرخ و مدیترانه و کانال سوئز است که این پهنه های آبی شریان های حیاتی دریایی دنیا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی بیان کرد: امام راحل (ره) ماهیت اسرائیل را طی سخنرانی تاریخی و کوبنده سال ۱۳۴۲ خود در مدرسه فیضیه قم را برملا کرد که هدف آن نابودی اسلام و نفوذ و تسلط بر جهان اسلام است و ملت اسلام را به بیداری و هوشیاری در برابر اسرائیل فراخواند.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست های پلید و شوم اسرائیل ترور افراد شاخص علمی جهان اسلام بوده است، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی خون بیگناهان بسیاری از جمله های شاخص علمی و نظامی را به زمین ریخته است. است.

منتخب مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: تفکر اسرائیل ایجاد وحشت و جنگ روانی با انجام ترور و کشتارهای بیرحمانه است و با این تاکتیک و با ایجاد وحشت در بین برخی از حکام مرتجع عرب بر آنها مستولی شود و خود را راضی کند به عنوان قدرت برتر چهارم و شکست ناپذیر دنیا معرفی کند.

وی اضافه کرد: هدف اصلی اسراییل از همان ابتدا، نابودی جهان اسلام و جایگزین کردن تمدن صهیونستی بوده و در گذشته شعار نیل تا فرات را سر می داد اما با مقاومت ایران اسلامی شعار خدا انگیزه جدید را پیش کشیده است.
حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی تاریخ دنیا و اسرائیل تغییر کرد چرا که ماهیت این انقلاب از همان ابتدای مبارزه با اسرائیل و دفاع از مردم مظلوم فلسطین بوده است.

وی ادامه داد: نامگداری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس توسط امام خمینی(ره) یک تاکتیک جدید بود که فرهنگ جهاد ایثار و شهادت را در بین فلسطین برانگیخت و شهادت طلبی و جهاد در راه خدا به فرهنگ مبارزات فلسطین وارد شد.

سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس استان ایلام اظهار کرد: با تدبیر امام راحل در نامگذاری روز جهانی قدس، همه جهان اسلام اعم از عرب و غیر عرب را در مسائل فلسطین و مبارزه با اسراییل دخیل داد و همه مردم و آزادی خواهان را نسبت به موضوع فلسطین حساس کرد.

وی یادآور شد: اکنون همه مردم آزاداندیش دنیا از اسرائیل انزجار یافته اند و چهره نفاق و دورویی مجامع بین المللی که برای جنگ اکراین و آوارگان این کشور عزا گرفته بودند اما با کشتار غزه سکوت کردند و منفعل شدند.

منتخب مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام راحل ماهیت واقعی دنیای غرب را آشکار ساخت، اضافه کرد: روز قدس روز بیداری جهان اسلام و عامل اصلی و مهم تشکیل جبهه مقاومت بوده است.

وی حمله به کنسولگری ایران را نشان دهنده استیصال اسرائیل دانست و گفت: این حمله مذبوحانه شکست اسرائیل را نشان می‌دهد و آثار شکست اسرائیل است و اکنون اقتصاد اسرائیل به دلیل درگیری در جنگ و جبهه مقاومت به مراکز اقتصادی این حکومت جعلی فلج شده است و اختلافات درونی و تظاهرات های داخلی در اسرائیل شکل گرفته است.
حجت الاسلام مرادبیگی افزود: آمریکا و اسرائیل از پاسخ ایران وحشتناک پیدا کرده اند و می دانم که جنگ غزه به نفع موضع مقاومت و فلسطین به پایان می رسد و حضور سران مبارز فلسطین در ایران و دیدار با مردم ایرانی به اسراییل و آمریکا اثبات شده است که سرنوشت را نشان می دهد، غزه در هیچ کدام از کشورهای منطقه و اروپا در نهایت به سرنوشت جنگ غزه در ایران نمی رسد.

منتخب مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: غزه عامل اتحاد و وحدت مردم در مقابل اسرائیل و آمریکا شده است و مردم غزه دریافت اعتماد و توکل به خداوند پیروزی است.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس از چهار راه رسال شهر ایلام آغاز و بعد از طی خیابان های آیت الله حیدری ایلامی، میدان شهید کشوری و بلوار آزادی و میدان مادر به مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ختم شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.