تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸

۲ هزار و ۲۰۰ مددجوی کمیته امداد ایلام خودکفا شدند

۲ هزار و ۲۰۰ مددجوی کمیته امداد ایلام خودکفا شدند
ایلام - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: طی سال گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ مددجو از جامعه هدف زیر پوشش در مناطق مختلف استان خودکفا شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر مرادی پویانی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران رسانه های مختلف گروهی ایلام افزود: این افراد بصورت دریافت وام، بیمه و غیره به استقلال مالی رسیدند.

وی به خدمات این نهاد طی ۲ سال گذشته اشاره کرد و گفت: ۹۰۰میلیارد ریال طی این مدت در حوزه ارایه خدمات عمرانی جامعه هدف هزینه شده‌ است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام تاکید کرد: یکی دیگر از مهمترین این خدمات توزیع بیش از ۲هزار جهیزیه و احداث ۴۲۶واحد مسکونی برای مددجویان ساکن در مناطق روستایی بوده است.

مرادی، پرداخت وام های ضروری توسط صندوق امداد ولایت،خدمات درمانی،توزیع وسایل سرمایشی و گرمایشی و غیره را از دیگر خدمات این نهاد حمایتی به جامعه هدف در استان برشمرد.

وی به خدمات این نهاد در ماه رمضان امسال اشاره کرد و یادآور شد: مبلغ هدف گذاری شده مشارکت مردمی در ماه رمضان۳۷۰میلیارد ریال بوده که خوشبختانه ۱۳۰درصد تحقق یافته است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام بیان کرد: یکی از برنامه های مهم رمضان امسال توزیع ۱۶۵هزار پرس غذا توسط ۱۵۰آشپزخانه محلی بوده بطوریکه هر نفر حداقل سه مرتبه غذای گرم دریافت کرده است.
وی با ذکر اینکه همچنین در ماه ضیافت الهی ۱۶هزار بسته غذایی بین جامعه هدف توزیع شده است، افزود: در این مدت پنج هزار و ۵۰۰ حامی نیز در این ماه مبارک حمایت از ایتام جامعه هدف را تقبل کرده اند.

به گفته مرادی، حامیان طی سال گذشته ۳۸۰ میلیارد ریال به حساب ایتام واریز کرده اند.

وی از تدارک ۳۵۰ پایگاه در استان برای جمع آوری فطریه مردم در مناطق استان خبر داد و تاکید کرد: همچنین ۷۰۰ نانوایی نیز به نرم افزار دریافت فطریه مجهز شده است.

به گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام، اکنون ۲۷ هزار و ۵۰۰ خانوار در قالب ۶۵ هزار نفر از خدمات حمایتی این نهاد برخوردارند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.