تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲

نماز عید سعید فطر در ایلام برگزار شد

نماز عید سعید فطر در ایلام برگزار شد
ایلام- نماز عید سعید فطر با حضور باشکوه مردم روزه دار ایلام به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مردم ولایی و روزه دار ایلام از نخستین دقایق صبح امروز خود را به مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام رساندند که به شکرانه یک ماه عبادت و بندگی نماز عید فطر را برپا دارند.

با وجود سردی هوا و بارش باران در صبح امروز، اما صفوف به هم پیوسته نماز عید سعید فطر در مصلی ایلام با حضور مردم و مسئولان روزه دار ایلامی تشکیل شد تا پیشانی بندگی بر آستان جانان نهاده و خدای را برای یک ماه فرصت طاعت شکر گذار باشند.
نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ساعت هفت صبح امروز چهارشنبه با حضور باشکوه مردان و زنان روزه دار ایلامی برگزار شد و چه زیباست این بندگی در طلوع خورشید اولین روز از ماه شوال.

حضور جوانان و نوجوانان در کنار والدین خود در صف نماز عید فطر از جلوه های زیبای امروز در اولین روز ماه شوال بود که عاشقانه در برابر معبود به عبادت و بندگی، وحدت و اتحاد و همدلی خود را به نمایش گذاشتند.

پرداخت زکات فطریه برای کمک به نیازمندان به شکرانه یک ماه بندگی از دیگر صحنه های ماندگار در قاب عید سعید فطر بود که در مصلی ایلام نقش بست.

امروز همه آمده بودند تا اتحاد و همدلی را همراه با بندگی خدا را به نمایش بگذارند، همه آمده بودند که عاشقانه لبریز از عشق الهی، مهر و عطوفت بندگی خدا را شاکر باشند.

به گزارش ایرنا، نماز عید سعید فطر در ۹۰ نقطه از استان ایلام برگزار شد./ایرنا

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.