تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸

ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است

ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
ایلام - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت ٢١ تا ٣١ اردیبهشت ماه در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ” علی چراغی پور” روز یکشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری برنامه های دهه کرامت، اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه با انگیزه و عواطف مذهبی و فرهنگ سازی برای تعظیم شعائر الهی در دهه کرامت از رویکردهای محوری اجرای برنامه‌ها خواهد بود.

به گفته وی، استفاده از ظرفیت نخبگان، تبیین ارزش‌های معنوی، نشر فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

حجت الاسلام چراغی پور افزود: در این راستا ایجاد یکپارچگی و هماهنگی میان دستگاهای عضو ستاد دهه کرامت در جهت تحقق اهداف مورد نظر از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: آیین‌های گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر، تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، بزرگداشت احمد ابن موسی(ع) و ولادت حضرت امام رضا(ع) در قالب ویژه برنامه‌های مختلف در سطح برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور کاروان خدام رضوی و برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در مناطق مختلف استان، گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از ظرفیت‌ نهادها و سازمان‌های مردم نهاد و مردمی، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، موسسات و مراکز فرهنگ و قرآنی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استفاده می شود./ایرنا

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.