تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲

تفتیان: المپیکی شدنم قطعی است/ فدراسیون تمامی هزینه‌های مربی جامائیکایی را متقبل شد

تفتیان: المپیکی شدنم قطعی است/ فدراسیون تمامی هزینه‌های مربی جامائیکایی را متقبل شد
تهران- دونده سرعتی ایران گفت:

در حال حاضر رنکینگ جهانی من ۲۵ است و دوومیدانی‌کاران تا رده ۵۶ جهان می‌توانند به المپیک بروند و به همین دلیل المپیکی شدنم قطعی است.

حسن تفتیان روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا درباره شرایط تمرینات خود اظهار کرد: اعتراضی که داشتم صرفا به تغییرات در دوران یکساله فدراسیون دوومیدانی بود. به واسطه اینکه ما چهار مدیر در فدراسیون عوض کردیم از هاشم صیامی تا افشین داوری، مهدی مبینی و الان حسین مطیعی در این یکسال عنوان ریاست و سرپرست دوومیدانی را برعهده داشتند. در دو ماه آینده هم رئیس جدید خواهد آمد. این تغییرات مدیریت سبب شد تا ما سردرگم باشیم زیرا کارها به صورت برنامه‌ریزی شده انجام نمی‌شد و برنامه‌ریزی اردوها و مربیان ما را مختل کرده بود.

وی افزود: خیلی خوشحالم که با آمدن مطیعی و پژمان معتمدی به عنوان سرپرست و دبیرکل فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نگاه ویژه‌ای به دوومیدانی داشتند. توجه ویژه‌ای به ما شد و بسیار سریع موضوعات از طرف این عزیزان پیگیری شد.

دونده سرعتی ایران گفت: جا دارد تشکر کنم که این اتفاق به بهترین شکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن افتاد. ماحصل آن، حضور ملی‌پوشان در فدراسیون دوومیدانی برای عقد قرارداد بود و ما خوشحال شدیم که همه برنامه‌ها و درخواست‌های ما برای کسب سهمیه و حضور موفق در المپیک از سمت فدراسیون تدارک دیده و تعهدات دوطرف مشخص شد. از الان با خیال راحت به تمرینات می‌پردازم و برای کسب رنکینگ تلاش می‌کنم.
دونده المپیکی ایران عنوان کرد: جمعه این هفته در تور جهانی سطح برنز دوبی شرکت می‌کنم. رقبای کشورهای مختلف در آن شرکت می‌کنند. بعد از آن اردوی فرانسه را آغاز می‌کنم. در آن اردو هم مسابقات تدارکاتی و تورهای جهانی برگزار می‌شود که همه این رقابت‌ها برای افزایش رنکینگ جهانی و سهمیه المپیک امتیاز دارد.

وی ادامه داد: بعد از آن در تور جهانی قزاقستان شرکت می‌کنم و به واسطه علاقه‌ای که دارم و امتیازی که مسابقات قهرمانی کشور ایران دارد دوست دارم تا در مسابقات داخلی خودمان هم شرکت کنم. قرارداد ما با فدراسیون دوومیدانی تا دهم تیرماه است و بعد از آن کسب سهمیه‌ها مشخص می‌شود و برای حضور در المپیک باید خود را آماده کنیم.

تفتیان با اشاره به اینکه مربی جامائیکایی او در دنیا بسیار مطرح است، خاطرنشان کرد: وی شاگردان مطرحی در دنیا دارد و یکسالی که در جامائیکا بودم با هزینه شخصی خودم در آنجا تمرین کردم و همکاری خود را با او ادامه دادم. فدراسیون تمام هزینه‌های هر ملی پوش از مربی گرفته تا اردو و اعزام‌ها را پرداخت می‌کند.

وی افزود: الان رنکینگ جهانی من ۲۵ است و تا دوومیدانی‌کاران تا رده ۵۶ جهان می‌توانند به المپیک بروند. المپیکی شدنم قطعی است و خداراشکر می‌کنم که سومین حضورم را در المپیک دارم و تمام تلاشم را می‌کنم در المپیک موفق باشم./ایرنا

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.