تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۰۰

دیدار مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام با فرماندار شهرستان آبدانان

برای تسریع دراتمام پروژهای آبرسانی درشهرستان آبدانان افزایش اعتبارات لازم است

برای تسریع دراتمام پروژهای آبرسانی درشهرستان آبدانان افزایش اعتبارات لازم است
ایلام - نگاه اقتصاد - مدیر عامل آبفا استان ایلام در دیدار با فرماندار شهرستان آبدانان گفت: مشکل افت فشار آب در منطقه شهید رجایی شهر آبدانان با استفاده از چاه آب روستای «گند آب» و اجرای سه کیلومتر خط انتقال موضوع حل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی آبفای استان ایلام، به منظور بررسی و حل مشکلات حوزه آب شهرستان آبدانان، مدیر عامل آب و فاضلاب استان با فرماندار شهرستان آبدانان دیدار و گفتگو نمود.

مهندس تیموری در این دیدار، گزارشی از وضعیت آب شهرستان، نحوه تامین و توزیع آب شرب، طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی در حال اجرا، نیز محدودیت‌های منابع تامین مالی برای تکمیل اجرای طرح‌ها را ارایه کرد.

در این دیدار مهندس تیموری خواستار همکاری فرمانداری درخصوص افزایش تخصیص اعتبار برای حل مشکلات آب شهر شدند و گفت: شرکت های خدمات رسان مانند آب و فاضلاب در هر شرایطی چه اعتبار باشد و چه نباشد باید به فعالیت های خود ادامه دهند و برای تسریع در کار اتمام پروژهای آبرسانی در این شهر مساعدت و همکاری در زمینه افزایش اعتبارات لازم است.

وی در بخش از صحبت های خود به اقدامات شرکت جهت رفع مشکل افت فشار آب در منطقه شهید رجایی شهر اشاره و بیان داشتند: با استفاده از چاه آب روستای «گند آب» و اجرای سه کیلومتر خط انتقال مشکل افت فشار آب این منطقه حل خواهد شد.

مراد حاصلی فرماندار شهرستان آبدانان ضمن قدردانی از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان آمادگی خود را برای هر گونه همکاری در جهت پیشبرد پروژه های آب در سطح این شهر اعلام نمودند.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.