تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

۱۰ طرح عمرانی ایلام بوسیله رییس جمهوری افتتاح می شود

۱۰ طرح عمرانی ایلام بوسیله رییس جمهوری افتتاح می شود
ایلام - استاندار ایلام گفت: ۱۰ طرح عمرانی مهم در این استان بوسیله رییس جمهوری از طریق ویدیوکنفرانس فردا پنجشنبه ۲۹ خردادماه افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی افزود: این طرح ها به ارزش ۱۱۰ هزار میلیارد ریال و با حضور حجت الاسلام حسن روحانی و وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدیو کنفرانس صبح فردا افتتاح یا کلنگ زنی خواهند شد.

وی ادامه داد: از این تعداد هفت طرح با مجموع سرمایه گذاری بیش از ۲۹ هزار میلیارد ریال بهره برداری و همچنین سه طرح با اعتباری بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی رونمایی از آزاد راه پل زال – مورموری – دهلران – چیلات به طول ۱۲۶ کیلومتر با سرمایه گذاری ۳۳ هزار میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور به ارزش یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال را از مهمترین این طرح ها عنوان کرد.

وی در ادامه از افتتاح ۲۳۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی با اعتبار چهار هزار و ۲۸۹ میلیارد ریال، تکمیل پروژه های در دست اقدام شامل ۴۷۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی به ارزش ۲۱ هزار میلیارد ریال در این برنامه خبر داد.

و ی افزود: افتتاح هفت هزار و ۹۰۰ متر مربع از ساختمان های دولتی و عمومی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال، تکمیل پروژه های در دست اقدام شامل ۴۸ هزار متر مربع از ساختمان های دولتی و عمومی به ارزش یک هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال و افتتاح یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان های ایلام، دهلران و آبدانان با اعتبار ۸۷۰ میلیارد ریال همچنین در این برنامه انجام خواهد شد.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی احداث ۹ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در برنامه فردا خبر داد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.