تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳

سردار شاکرمی؛ فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه با مدیرکل دادگستری ایلام دیدار و گفتگو کرد

سردار شاکرمی؛ فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه با مدیرکل دادگستری ایلام دیدار و گفتگو کرد
/

ایلام – نگاه اقتصاد – در این دیدار سردار شاکرمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه و تبریک هفته قوه قضائیه گفت: اقدامات شجاعانه دادگستری ایلام در خصوص پیشگیری از وقوع جرائم ، مبارزه با فساد و مطالبه گری درخصوص حقوق مردم قابل ستایش است و مجموعه سپاه و بسیج آماده هرنوع همکاری در این زمینه است.

وی افزود؛ در شرایط اقتصادی امروز مردم خواستار برخورد جدی و بدون اغماض دستگاه قضا با اخلالگران بازار، محتگران و گرانفروشان هستند.

در ادامه علی دهقانی مدیرکل دادگستری استان ایلام با ارائه گزارشی از اقدامات قضایی در استان خبر داد؛ در حوزه پیشگیری و کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی از قبیل خودکشی ، طلاق ، توهین ، ضرب و جرح و… کارهای خوبی انجام شده و در این موارد کاهش چشمگیری داشته ایم.

مدیر کل دادگستری ادامه داد؛ سپاه با خلوص نیت و روحیه جهادی گامهایی مهمی را در جهت خدمت رسانی به مردم برداشته است و تلاش ما هم در دستگاه قضا این است که به مردم نزدیک شویم و خواسته های آنان را برآورده کنیم.

دهقانی افزود؛ در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی نداریم و با هر کس در هر مقام و جایگاهی که لازم باشد برخورد می کنیم و از سازمان اطلاعات سپاه که همواره در این زمینه پیشقدم بوده ، حمایت ویژه می کنیم.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.