تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

توسعه ۱۴۵۰ متر شبکه توزیع آب در روستاهای «ورمله» و «داربید» «مهدیه» شهرستان هلیلان

توسعه ۱۴۵۰ متر شبکه توزیع آب در روستاهای «ورمله» و «داربید» «مهدیه» شهرستان هلیلان
/

ایلام – نگاه اقتصاد – عملیات حفاری و کارگذاری ۴۵۰ متر شبکه توزیع آب شرب در روستاهای ، «داربید» و «مهدیه» شهرستان هلیلان انجام شد،و عملیات حفاری و اجرای خط انتقال و شبکه داخلی روستای ورمله به طول تقریبی یک کیلومتر۱۰۰۰ در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان با اعلام این خبر گفت: در راستای تامین فشار مناسب آب شرب و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مشترکین عملیات حفاری و کارگذاری۱۴۵۰ متر شبکه توزیع در روستاهای ، «داربید» و «مهدیه» شهرستان هلیلان انجام شد و این عملیات در روستای ورمله در حال انجام است.

مهندس تیموری افزود: در روستای مهدیه همزمان با بهسازی چشمه، ۲۰۰ متر خط انتقال آن اصلاح و ۱۵۵ خانوار با جمعیتی بالغ بر هفتصد نفر از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره مند شدند.

وی اظهار داشت: در روستای ورمله نیز که فاقد آب آشامیدنی بوده، عملیات بهسازی چشمه، اجرای خط انتقال بطول یک کیلومتر و همچنین اجرای شبکه داخلی آغاز و با اتمام این طرح ۱۳ خانوار این روستا بعد از سال ها از آب شرب لوله کشی شده بهره مند خواهند گردید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: روستا ی داربید نیز از جمله روستاهای درگیر کمبود آب آشامیدنی بود که با اصلاح خط انتقال آن به طول۲۵۰ متر از تنها چشمه تامین روستا ، آب این روستا نیز تامین گردید.

وی با بیان اینکه برای این پروژه ها بیش از شش میلیارد ریال هزینه برآورد شده است ،گفت: تأخیر و عدم پرداخت آب بها در مناطق روستایی، یکی از مشکلاتی است که موجب کندی در روند خدمات رسانی می شود که پرداخت به موقع آب بها توسط مشترکین موجب خدمت رسانی بهتر از سوی شرکت آب و فاضلاب خواهد شد.

گفتنی است روستای داربید ۲۸ خانوار و روستای ورمله ۱۲خانوار را تحت پوشش دارند که از توابع هلیلان هستند.

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.